Så jävla hett!!Var på det lokala gymmet idag, är ett ganska litet gym, duschrummet är endast 2 bås samt en liten bastu. Runkade i duschen med fullt stånd, kom in en kille i båset jämter, dock så ser man inte varandra när man står i båsen, så fortsatte att runka. Han smet in i bastun, såg att han gick in naken, jag lät kuken lugna ner sig något innan jag gick in och satte mig bå bänken ovan så jag kunde se hans kuk, han hade blottat ollon och nog helt slak, satt själv och pillade för att hålla min kuk halvstyv. Tyvärr så verkade han inta ha samma läggning som mig, så slutade med att han gick ut, jag satt kvar en stund och gick sedan ut och duschade och runkadd av kuken och gjorde ett rejält sptut.
Hade varit så sjukt underbart att runkat av honom.Så jävla hett!!
Precis.. känner samma sakLåter verkligen som att många gärna runkat ihop i bastu eller dusch. Nästan lite konstigt att man inte stött på någon likasinnad när man vart o simmat.
Jo man verkar ju inta vara direkt ensam om att vilja ha det lilla extra när man är i duschen eller bastun. Men jag är alltid väldigt försiktig, man vill ju inte råka illa ut. Man skulle typ ha en hemlig "kod" eller tecken när man söker det lilla extra, vad nu det skulle vara? Kanske är så att det är att man drar lite i den i smyg men att det ändå syns.Låter verkligen som att många gärna runkat ihop i bastu eller dusch. Nästan lite konstigt att man inte stött på någon likasinnad när man vart o simmat.
Tror att ett tecken är om man har råstånd och runkarEn hemlig kod, ett tecken eller något synligt märke på kroppen eller kläderna skulle ju vara en supersmidig lösning för att lätt hitta likasinnade.
Vi borde skapa en sådan ’trend’ som blir känd i hela vårt avlånga land.
Håller med!Jo man verkar ju inta vara direkt ensam om att vilja ha det lilla extra när man är i duschen eller bastun. Men jag är alltid väldigt försiktig, man vill ju inte råka illa ut. Man skulle typ ha en hemlig "kod" eller tecken när man söker det lilla extra, vad nu det skulle vara? Kanske är så att det är att man drar lite i den i smyg men att det ändå syns.
De gånger det hänt mig så har man av någon jäkla anledningen bara fått känslan av att vi är ute lite efter samma sak och att man fått ett ganska tydligt gensvar, alternativt att man känner till varandra lite sedan innan.
De simhallar/badhus som jag besökt brukar ha tydliga skyltar att badkläder inte är tillåtna i duschar och bastu. Ett otyg att folk inte fattar.Håller med!
Man sitter med nyrakad kuk och andra sitter i badbrallor. Hur fasen ska man förstå?
Skrev om en händelse i sexminnen "Simhallen" där hade mannen först badbyxor
som först efter en bra stund åkte av.
Är det som på Bodycontact där dom flesta bara snackar eller är många
för försiktiga?
Skulle gärna hitta ett bra ställe i Stockholm. Förslag?
Du har skrivit det tidigareDe simhallar/badhus som jag besökt brukar ha tydliga skyltar att badkläder inte är tillåtna i duschar och bastu. Ett otyg att folk inte fattar.
Jag ber om ursäkt! Inte lätt att komma ihåg vad man skrivit och vad man kanske bara tänkt. Men då är det genuin tanke från min sida.... Det hade varit värre om jag skrivit motsägande...hahahaDu har skrivit det tidigare
Kan bara hålla med! Några tom med underkläder under badbyxorna...
Men också några härliga som visar sina fina kukar.
klart man bastar naken, spelar ingen roll om det är en offentlig bastu.Bastar aldrig med badbyxor. Osexigt och obekvämt. Har en liten handduk att sitta på, men självklart så är ju kuken i det fria..
Av med byxorna!!!!!!!