För en tid sedan, så var jag på jobbresa och Bode på ett lite spa-hotell. Det var ju mitt i veckan, så inte speciellt mycket folk.
Tänkte jag besöker deras lilla spa avdelning. Dom hade 2 olika bastu och vanlig pool, dock lite mindre, ett par olika mindre poolen med 32-35 gradigt vatten.
Kliver in och byter om, tar en dusch. Tänker jag kollar in hela stället först, så får jag sen se vad jag vill börja med.
Blev en av dom varma poolerna.
Sen vidare till den vanlig poolen, och det är här jag ser folk. Det är ett par i poolen, som simmar lite runt varandra o kramas o hånglar ibland.
Jag börjar simma o hälsar när jag passerar dom. Killen hälsar tillbaka o tjejen bara ler och tittar på mig.
Jag skulle våga säg att hon säkert red kille lite ibland.
Sen försvinner dom upp, då ser jag kille såklart hade rejält stånd. Tjejen har bikini som skär in sexigt mellan skinkorna.
Jag simmar några längde till, känner jag blev kåt av hennes röv och fantiserar lite om vad dom egentligen kan gjort i poolen.
Nu är det dags för bastu. En dusch och sen av med brallorna och sen handduk om mig.
Denna bastun var förbud på badkläder men krav på handduk.
Öppnar i kliver in, skön bastuvärme slår emot mig.
Det är två långa och djupa bänkar i bastun, så man kan lätt hitta skön sittställning eller lägga sig ner.
Nästan i ena änden så sitter part från poolen, vi alla ler mot varandra o nickar bara.
Kille sitter ganska avslappnad o tjejen är lite på sin kille o kysser o smeker han.
Ibland kollar tjejen mot mitt håll.
Hon är sjukt sexig, o jag känner kuken reser sig.
Jag sitter med ryggen mot kortväggen o halvligger med benen på bänken. Så paret sitter ju bara 2-3 m framför mig.
Min handduk är inte så stor, utan dom där mindre duschhandukarna som finns på hotell ibland.
Handduken är lite öppen och kuken som reser sig, gör att den tittar fram litegranna.
Tjejen ser detta o tittar rakt mot min kuk som försiktigt tittat fram.
Då flyger nog djävulen i henne, hon reser sig o gränslar sin kille. Hon öppnar sin handduk eller mera ett stort badlakan och håller om dom båda med detta.
Hon börjar röra sig upp o ner, men tror inte killes kuk är i henne. Hon retas nog bara.
Hon stannar i övre läget, visslar nått till han.
Sen sjunker hon ner igen. Nu har hon fått in kuken utan tvekan.
Jag ser hur hon sluter ögonen o öppnar munnen. Hon rider han långsamt.
Hon ser mot mig o ler, jag ler tillbaka.
Sen kollar hon ner mot min kuk, nu har jag fullt stånd o den är helt synlig.
Nu är alla spärrar bort o jag börjar sakta runka. Jag ser inget av deras kroppar, bara fötter o lite ben sen axlarna och uppåt.
Nu kollar både hon o han på mig när jag runkar. Samtidigt som hon rider han.
Båda stönar lätt o njuter.
Nu håller jag inte mig längre, utan skjuter en skön sats på magen o handduken.
Sitter kvar med slak kuk o ser på paret, några minuter senare så kommer båda två.
Tack för showen säger jag, tack själv säger dom. Jag går ut, tar dusch o går sen ner på rummet.
Bastu att minnas, men risken det händer igen är nog liten.