Inte okej!!Är på loppis nu, har dragit ner gylfen inga kalsongerna och en glipa i gylfen. De jag möter kan se kuken om de tittar
Jävla äckel!!Om man runkar eller kissar på t.ex ett säte på bussen och sen byter plats så man får se flickor sätta sig i det. Kan man bli anklagad för något förutom vandalism av sätet?
För att jag frågade?Jävla äckel!!
Det är också skönt en höstmorgon.Härlig film och det är så jag brukar göra också. Ett skönt spänningsmoment, särskilt på sommaren då man kan vara naken
Är kanske inte tillåtet men inne på din balkong onanerar gör alla eller har iallafall gjort. Vet inte hur ofta men själv kanske varje dag sedan 9års åldern nu 53år. Oftast ensam men ibland tillsammans med både olika könen.Tänker berätta lite snabbt om ett annat tillfälle. Det är tidig morgon där jag bor och jag känner mig lite små upphetsad så jag bestämmer mig för att gå ut på min balkong(3e våningen) i bara kalsonger. Jag sätter mig ner och min penis är redan hård så jag drar ner mina kalsonger så att man nu kan se min hårda snopp. Jag har räcken runt min balkong så mina grannar på höger och vänster balkong kan vandra ut och se mig om det nu skulle hända. Och dom som bor mitt emot i radhusen. Eller dom som går nere på trottoaren som kan se ifall dom har tur då en liten del av balkongen har som ett litet fönster som är genomskinligt. Jag tar tag i min hårda lem och börjar onanera för mig själv i vetskapen om att jag kan bli sed. Jag fortsätter att ha sex med mig själv och efter bara någon halv minut eller nån minut så kommer jag och lägger min sats på balkong golvet. Jag vet inte ifall någon såg mig under tiden som jag onanerade eller om någon eller några lyckades se mig när jag kom. Men jag tycks mig komma ihåg att jag såg någon i ett fönster men om den personen såg mig under hela min privata stund vet jag inte. Vissa kanske tycker att detta är lite väl vågat men enligt mig så är det ju min balkong och där får jag göra precis vad jag vill. Till och med ta på mig själv tills jag når orgasm. Ett annat minne jag sent kommer att glömma.