Var på tjänsteresa i fredags, på ditresan stannade jag på en större mack, sprang in och köpte en kaffe som sedan avnjöts i bilen som jag parkerat lite lagom avsides, självklart så åkte telefonen fram och på med skön porr och fram med kuken, var ute i god tid så runkade i ca 1 timma, valde att inte komma för att spara mig till eftermiddagens hemresa. Då vart det till att stanna på ett större lunchhak, var ganska sen så var inte så mycket folk i restaurangen, var kåt och kuken redan halvhård, satte mig lite avsides på restaurangen, satte på porr på mobilen, ena handen innanför byxorna och smekte min hårda kuk medan jag åt, kom ett äldre par och satte sig något bord från mig, vinklade om telefonen och sänkte ljudet något och fortsatte med pillandet, kuken var nu maximalt hård och maten uppäten, la kuken till rätta och gick raka vägen till kundtjänst och fortsatte ned mera porr och runk. Vart ca 30 minuter på dass, var nu sjukt sugen på att spruta, gick då ut och gick bakom bilen som var parkerad lite avsides vid skogen och runkade till ett underbart skönt sprut rakt ut i den svenska naturen, en riktigt bra och skön avslut på en arbetsvecka.