Offentlig onani är härligt - tänder du på att onanera på udda platser?

cocos67

Ny medlem
Runkade på badstranden i Spanien i somras. Det låg en 17 årig topless tjej 3 meter framför mig. Hon låg brett med benen isär så jag kunde se rakt in i hennes cameltoe. Hon hade stringbikinitrosor som var hårt uppdragna vid fittan. Brösten var små men piercade och styva bröstvårtor.
Jag smekte mig utanpå badshortsen först, sen stack jag in handen och tokrunkade fram en
flod av sperma som blötte ner hela fronten på byxorna.
Precis när jag sprutat klart satte hon sig upp och tittade på mig och log ett sött leende.

German98

Aktiv medlem
Kön
Man
Kommer ihåg tror det var min första gång som jag onanerade ute i skogen. Visste att några skolfröknar kläde om en bit ifrån oss andra. Så intresserad som jag var 11-12 år så smög jag bland träden där dom befann sig. Och när jag väl var framme så såg jag min fröken helt naken. Och när jag står och kollar på min frökens kropp och hon sedan får syn på mig och kollar mig rakt in i ögonen och ger mig ett leende. Jag blir upphetsad och går längre in bland träden där jag klär av mig så jag bara står i T-shirt och börjar onanera då jag inte kunde hålla mig länge alls efter det jag nyss varit med om. Jag håller på en stund tills jag känner att jag börjar närma mig klimax och tillsist så kommer jag och får orgasm. Ett minne som jag troligtvis kommer att bära med mig så länge jag lever.

German98

Aktiv medlem
Kön
Man
Tänker berätta lite snabbt om ett annat tillfälle. Det är tidig morgon där jag bor och jag känner mig lite små upphetsad så jag bestämmer mig för att gå ut på min balkong(3e våningen) i bara kalsonger. Jag sätter mig ner och min penis är redan hård så jag drar ner mina kalsonger så att man nu kan se min hårda snopp. Jag har räcken runt min balkong så mina grannar på höger och vänster balkong kan vandra ut och se mig om det nu skulle hända. Och dom som bor mitt emot i radhusen. Eller dom som går nere på trottoaren som kan se ifall dom har tur då en liten del av balkongen har som ett litet fönster som är genomskinligt. Jag tar tag i min hårda lem och börjar onanera för mig själv i vetskapen om att jag kan bli sed. Jag fortsätter att ha sex med mig själv och efter bara någon halv minut eller nån minut så kommer jag och lägger min sats på balkong golvet. Jag vet inte ifall någon såg mig under tiden som jag onanerade eller om någon eller några lyckades se mig när jag kom. Men jag tycks mig komma ihåg att jag såg någon i ett fönster men om den personen såg mig under hela min privata stund vet jag inte. Vissa kanske tycker att detta är lite väl vågat men enligt mig så är det ju min balkong och där får jag göra precis vad jag vill. Till och med ta på mig själv tills jag når orgasm. Ett annat minne jag sent kommer att glömma.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
När jag arbetade i Borås bodde i Göteborg en ung kvinnlig vi började prata kom in på sex slutade med att hon sög av mig, svalde allt var första gången sade hon. På hemvägen tyckte hon det var hennes tur, smekte henne till två orgasmer, var inte precis tyst en kvinna framför oss kanske runt 25år gjorde tummen upp. Fick reda på att hon var oskuld tänkte var det till hon gifte sig men onani hade hon hållit på med så länge hon kunde minnas. Varken hon eller arbetar kvar jag har flyttat till min hemstad Stockholm. Hon var inne på att analsex var ju inte fittan men det ville jag inte.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Tänker berätta lite snabbt om ett annat tillfälle. Det är tidig morgon där jag bor och jag känner mig lite små upphetsad så jag bestämmer mig för att gå ut på min balkong(3e våningen) i bara kalsonger. Jag sätter mig ner och min penis är redan hård så jag drar ner mina kalsonger så att man nu kan se min hårda snopp. Jag har räcken runt min balkong så mina grannar på höger och vänster balkong kan vandra ut och se mig om det nu skulle hända. Och dom som bor mitt emot i radhusen. Eller dom som går nere på trottoaren som kan se ifall dom har tur då en liten del av balkongen har som ett litet fönster som är genomskinligt. Jag tar tag i min hårda lem och börjar onanera för mig själv i vetskapen om att jag kan bli sed. Jag fortsätter att ha sex med mig själv och efter bara någon halv minut eller nån minut så kommer jag och lägger min sats på balkong golvet. Jag vet inte ifall någon såg mig under tiden som jag onanerade eller om någon eller några lyckades se mig när jag kom. Men jag tycks mig komma ihåg att jag såg någon i ett fönster men om den personen såg mig under hela min privata stund vet jag inte. Vissa kanske tycker att detta är lite väl vågat men enligt mig så är det ju min balkong och där får jag göra precis vad jag vill. Till och med ta på mig själv tills jag når orgasm. Ett annat minne jag sent kommer att glömma.
Är kanske inte tillåtet men inne på din balkong onanerar gör alla eller har iallafall gjort. Vet inte hur ofta men själv kanske varje dag sedan 9års åldern nu 53år. Oftast ensam men ibland tillsammans med både olika könen.

Toppen