Gillar att runka när andra ser på. Ibland så kör jag till någon rastplats här i närheten. Sätter mig med mobilen i handen och runkar. man ser ganska tydligt om det är flera där i samma avseende men ofta är de ganska fega brukar sätta mig utanför bilen och smeka kuken utanpå byxorna för att sedan stoppa handen i byxorna efter en stund går det inte längre utan att kuken åker fram och jag runkar helt vilt med byxorna neddragna kommer så skönt när jag vet att andra sitter i sina bilar och kollar på.
På sommaren blir det på nakenbad, smygsmeker kuken lite så den blir lite halvhård kollar om någon annan gör det samma och det händer nästan alltid då är det skönt att runka upp kuken till fullt stånd kolla in den andra killens kuk vi flyttar oss lite närmare och sprutar tillsammans. Gillar att se på när killar sprutar, Skulle bra gärna suga lite men är lite feg behöver vara säker sex för det. men kollar efter en kompis i samma situation som jag, gift och har barn å hela köret. Längtar mycket efter att suga kuk och testa att svälja.