Onanera när du pratar i telefon

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Finns det fler än jag, som ibland börjar runka när jag pratar med någon vän i telefon?
Helt utan att dom vet det, man avslöjar sig alltså inte.

Ni som gjort det, vilka har ni pratat med o onanerat samtidigt?
Alltså inte onanerat fullt ut till orgasm men smekt fittan för att det är mysigt har allt hänt.
Både kill- och tjej-kompisar, nån KK eller pojkvän. Även med föräldrarna nån gång. :X3:
 

Bgbg

Aktiv medlem
Ålder
58
Kön
Man
Finns det fler än jag, som ibland börjar runka när jag pratar med någon vän i telefon?
Helt utan att dom vet det, man avslöjar sig alltså inte.

Tycker det är riktigt nice ibland, när man snackar med någon tjejkompis eller något ex.

Någon gång, så har jag sagt jag runkar på deras fråga, vad jag gör.
Men ingen har trott mig, eller ivf har dom bara skrattat bort det.

Grymt sexigt o få orgasm, när man samtidigt ska ha vanligt samtal, men så upphetsande.

Ni som gjort det, vilka har ni pratat med o onanerat samtidigt?
Haha jo det har hänt ofta…. inte kommit …. men den där känslan …. du skulle veta jag sitter här med hård härlig kuk…. man pratar som vanligt ….
 

calle34

Medlem
brukade runka i hallen när morsan hade sina vänner där på kaffe en gång när en av kvinnorna skulle gå upp på toa som låg mitt imot mitt rum .när hon skulle gå ut stod jag och runkade hon tittade en stund och frågade om det var skönt . jag sa inget men kom precis då älskade hennes stora hängbröst . hon bara log sa inget till morsan . en gång när hon var hon morsan och färgade håret hade hon bara bh på sej . och hon gick upp och ställde sej med huvud i i duschen tog jag tag i hennes höfter och började smeka hennes bröst . hon var helt lugn då med frågade om jag var färdig efter en stund . jag var så kåt att jag ställde mej och räknade mitt i mot hennes .hon sa inte ord om detta heller . frågade henne flera gånger om jag fick känna på hennes bröst vårtor men det hände aldrig . vilka bröst runkar än idag till hennes stora bröst .
 

calle34

Medlem
när jag har pratat med min doktor brukar jag runka sist råkade jag säga att jag kommer nu . men hon sa inget fått stånd två hos henne fick runka direkt inne på deras toa .
 

Nylontrans

Medlem
Kön
Man
Jag runkar alltid när jag pratar i telefon med mina "flickvänner". Fast jag berättar för dem att jag runkar medan jag pratar med dem. Och de tänder på det och hetsar mig gärna lite extra. Så jag får nästan alltid utlösning.
 
Toppen