Jag pratade med mitt ex förra vecka i telefon. Vi kom in på tiden vi hade tillsammans, jag vet att hon fortfarande har känslor kvar för mig. Efter en stund kom vi in på varför vi gled isär och hon berättade om alla fina stoder vi hade haft ihop, mysiga middagar och andra fina stunder där vi hjälptes åt på ett fint sätt. Hon sa att hon saknade den tiden vi haft tillsammans. Jag lyssnade mest och tänkte tillbaka, men mina tankar var inte inne på samma spår, jag tänkte med på de gånger vi hade det skönt tillsammans. Jag styrde över samtalet till varför man glider isär och sa att när man inte vårdar och tappar vuxen partid tillsammans så dör förhållandet. Jag satt och masserade min kuk utanpå byxorna och blev riktigt hård. Tänkte tillbaka på framförallt när hon låg på sängen på rygg och jag gick med och slickade hennes håriga våta fitta. Hon höll alltid hårt i mina båda händer och lät mig skicka henne medan hon spände sin kropp och nöp hårt i mina händer. Jag blev kåt och öppnade byxorna och tag fram kuken som var hård och alldeles våt av all försats som flödat ut. Jag tog ett bra tag om kuken och började dra förhuden fram och tillbaka, det kändes skönt att runka och samtidigt höra hennes röst. Jag ökade takten och ni vet med en massa försats så kluckar det rätt bra när man runkar, men var så kåt så att jag inte brydde mig om det. Var inte lätt att parata så jag lyssnade mest och svarade bara med korta fraser. Efter en stund frågade hon - vad gör du nu?
Jag slutade att runka direkt och sa ingenting…hon svarade tillbaka -Okej…
Jag frågade varför hon undrade och hon svarade - jag tyckte jag hörde något konstigt ljud i bakgrunden…
Jag varade nej inget speciellt…
Vi fortsatte att prata och jag började runka igen, var så kåt. Ni vet när man är så där nära att komma så man runkar lite och så stoppar man och låter det sjunka tillbaka och så runkar man igen.
Efter en stund så sa hon igen nu låter det så där igen, ett upprepande ljud i bakgrunden. Jag slutade direkt och hon sa nu försvann det. - Det är du, du hör något sa hon.
Jag svarade, nej det är ingenting…men ändrade mig och så - okej det är jag, det du hör är ljudet när jag runkar, jag blev kåt när vi pratade och jag sitter och runkar och tänker på dig.
Hon sa - Sluta du skojar…
Nä jag är stenhård och runkar nu, lyssna nu sa jag och höll telefonen nära kuken och runkade.
Då sa hon - Sluta, allvarligt talat, det är ju perverst.
Vadå perverst - det är ju skönt sa jag, är nära att komma nu. Tänker på dig när jag gick ner och slickade din sköna mus.
Sluta du är ju äcklig sa hon…
Svarade blir inte du kåt ibland.
Hon sa, nej och det har inte du med att göra heller.
Jag fortsatte att runka och kände att jag inte kunde hålla tillbaka längre utan stönade högt och sa jag kommer nu…
Du är ju sjuk sa hon.
Svarade att det var en ordentlig sats hon hjälp till att bygga upp och att det var skönt att höra hennes röst och runka och till slut komma.
Blev ett ganska kort slut på samtalet och jag vet vad jag skall göra nästa gång vi partar i telefon.