Att ligga i varsitt hörn i soffan och onanera till något erotisk på tv eller dator eller läsa högt för varandra är ju jättemysig. Speciellt en fredagskväll när man är för trött efter arbetsveckan för att göra något mer aktivt. Håller med om att det är upphetsande att se sin partner njuta.Jag och mitt ex låg ofta på soffan mitt emot varandra och hade våra onanistunder. Tändande att låta min partner titta på och att se honom. Slutade ofta med att han fick spruta innuti mig
Att ligga i varsitt hörn i soffan och onanera till något erotisk på tv eller dator eller läsa högt för varandra är ju jättemysig. Speciellt en fredagskväll när man är för trött efter arbetsveckan för att göra något mer aktivt. Håller med om att det är upphetsande att se sin partner njuta.
Visdomsord!Vi har börjat med att gemensamma onani där vi berättar fantasier för varandra. Ju kåtare man blir desto mer tabu saker kommer fram, och sådant du normalt inte kanske vågar berätta. Är både hett och lärorikt.
Ligga i all ära, men onani tillsammans går att göra riktigt intressant och skönt.
Att onanera ihop med någon annan eller inför någon annan skapar skön njutning för mig. Gillar att smeka mig själv inför någon annan och sedan fortsätta ihop och njuta. Om det sedan blir samlag eller smekning med annan man eller kvinna beror på. Kan vara skönt fast liksom på olika sätt.https://xhamster.com/videos/couple-masturbates-4109228
https://www.bing.com/videos/search?q=masturbating+infront+of+each+other&&view=detail&mid=C07C752AAF22A15E5847C07C752AAF22A15E5847&&FORM=VRDGAR&ru=/videos/search?q=masturbating%20infront%20of%20each%20other&qs=n&form=QBVRMH&scope=video&sp=-1&pq=masturbating%20infront%20of%20each%20other&sc=0-34&sk=&cvid=C7713E7BA481429E82CE5143895D4105
Onanera med sin partner är mysigt och intimt.
Onanera med sin partner är mysigt och intimt.
Skön slösex
och coronavänligt! hehe
Nu är vi klara att gå till paradiset, både jag och Mary har snygga underkläder och gördel med strumpeband svarta stockings och högklackade skor och fina urringade klängingar som åker av så fort vi kommer in på Paradiset!
Skall bli en härlig kväll med mycket sex och bada naken i polen!!!
Kram till er alla från Mary och Nillan