T
Tophat
Gäst
Har varit ute nu och känner att det är dags att ta en paus för en fika innan vi promenerar vidare i det vackra solskenet!
Låter skönt med sol. Här i Västmanland regnar det och är jättetrist ute. Blir att hålla sig inomhus och kanske pilla lite på sig själv!Har varit ute nu och känner att det är dags att ta en paus för en fika innan vi promenerar vidare i det vackra solskenet!
Samma i Heby, grått o tristLåter skönt med sol. Här i Västmanland regnar det och är jättetrist ute. Blir att hålla sig inomhus och kanske pilla lite på sig själv!
Underbara styggingar!Tisdag morgon vädret disigt men inget regn, vi sitter och äter frukost tillsammans och pratar om killen som vi mötte i går och om hur han är i sängen och om hans kompis var lika gammal runt 22 år och hon svarade det stämmer och han har en lång kuk!
Han skulle höra av sig under dsgen..,,,,så du menar att han tänkte besöka oss i kväll, jag vet inte svarade hon det får bli en överraskning!!!!
Morgan kram Mary och Nillan
Puss på dig!Nu har Mary svart sin manlige vän att dom är välkomna i kväll och glöm inte att ta med er några flaskor vin.
Och nu har vi bestämt oss för hur vi sksll vara dressade inför kvällen och det blir en snygg gördel med strumpeband och härligt svarta stockings med et underbart mönster,
Sen blir det bara kort urringad klänning i svart siden, inga trosor ingen bh!!!!!
Sen ska vi sätta oss så att dom unga männnen kanske att vi inte har några trosor utan dom kan skymta lite av våra vätskade sköten.
Skall bli kul att se hur dom reagerar under kvällen!!!
Puss på er alla kåta män
Gud vad du skriver porrigt! Jag blir så kåt på dig min goding!I avlutade kvällen med att vi sög av grabbarnas kukar rena från fittsaft och sperma och slickade oss om mun!
Kram och puss från ost två kåta nymfer
En liten undring. Varför har du angivit din könstillhörighet som MAN på din profil?Det vart en trevlig kväll i går med ett härligt basunad stämningen var erotiskt laddad redan inne i bastun sen duschade vi tillsammans och hade underbar sex där alla var med.
Jag fick mycket fint beröm av min sambos manliga vän han gillade verkligen mitt sköte han hade varken sett eller känt på en så stor clitoris som min han tog den mellan sin läppar och sög på den så att den vart stor och hård!
Männnen avslutade kvällen med en vaginal DP med.oss både och det var helt underbart!
OK.Hej Linda, i profilen kan man välja mellan Man, Kvinna eller ospecificerad och vad säger ospecificerat är det att man är bög, flats eller transa.
Jag hade föredragit att stod par istället för om du läser vår profil så står det att vi är ett par och på 65 och 50 år och vi har varit sambo i 15 år och att vi gillar sex!!!
Kram Erik och Nillan