Jag har läst längre tillbaka, men jag förstår fortfarande inte 1. varför jag skulle ljuga om vem jag är när jag ändå är helt anonym här eller 2. varför jag skulle ha flera användare, har jag en sak att säga räcker det väl med en?
Det ser ut som att Mrs Robinson är modern och Mia6 är dottern. Dock har nog modern blandat ihop inloggningarna så hon råkat skriva från dotterns användare och sedan från sin egen.
Hänvisar till Kvinnlig Onani > Många frågor till tjejer, där "Mia6" skrivit att hon är född 93. Kan missta mig men vore det sant känns det anigen humoristiskt.
Det är ju mer än uppenbart att åtminstonne Mrs Robinson, Mia6 och anna_6446 är samma person och jag vågar sätta en femma på att det är en femtonårig kille och inget annat. Moddarna skulle kanske stänga deras konton och Admin borde fundera på ett bättre system för att verifiera användare.
Hursomhelst var denna tråd bland det roligaste och mest schizofrena jag läst på länge, jag skattade så jag fick tårar över Mrs Robinson/Mia6/anna_6446:s gränslöst talanglösa försök att trolla med kontona
Jag var nog rätt ung.. kanske 11-12 år när jag började.
Klart jag aldrig har berättat det för mina föräldrar, varför skulle man det?
Bara för att man börjar onanera tidigt betyder ju inte det att man vill ligga med första bästa kille.
Tvärtom är det ju bra att man övar på vad som känns skönt INNAN man har sex så att man vet hur man vill ha det.
Tycker nog du kan lämna din dotter ifred när det gäller onani,
men prata gärna med henne om sex och hur man skyddar sig
Hej jag är en bekymrad förälder till en 15-årig dotter. Jag undrar först och främst när ni tjejer här på forumet började onanera och hur ofta det sker och även hur ni gör/gjorde för att dölja det för era föräldrar. Tacksam för svar.