Jag hoppas verkligen att du gör nya runk och sprutvideor, de är rejält uppkåtande och jag skulle så gärna vilja suga av din fina kuk! Jo, jag vet förstår att du är huvudsakligen hetero och lever ihop med Harley (jag erkänner att jag lusläst din profil), men jag är ganska säker på att du förstår att det finns en hel del gaykillar som kåtar upp sig med dina videor.
Men tillbaka till porrens historia och framtid! Nu får du lära mig lite om sånt som jag inte är särskilt bra på: jag tror inte att gonzo är en term som brukar användas angående gayporr, utan nästan uteslutande inom heteroporr. Rätta mig gärna om jag minns fel, men gonzo handlar väl om att filmfotografen arbetar med aggressiv point-of-view filmning och nästan trycker upp kameran i ansiktet på dem som ska filmas, samtidigt som fotografen också snackar ganska påstridigt? I så fall skulle man kunna säga att det blir killen bakom kameran som blir den verkliga centralaktören.
Något som jag inte alls tror på är att försöka förutsäga porrens framtid. Det är ju helt uppenbart att olika teknologiska innovationer har förändrat porren på olika sätt i omgångar under de senaste 50 åren, men hur ny teknik faktiskt skulle komma att användas och med vilka konsekvenser menar jag är ganska omöjligt att förutsäga.
Jag vill berätta lite om den porrproducent som jag menar är den främste gayporrskaparen någonsin, nämligen fransmannen Jean Daniel Cadinot, som gick bort 2008 på grund av hjärtfel, 64 år gammal. Dagarna efter att han gått bort lade man upp ett litet minnesprogram på hans sajt, där man bland annat visade ett avsnitt av en av hans tidiga filmer från 80-talet, en film som typiskt nog för Cadinot använde oerhört vacker klassisk musik, någonting helt annat än tidens typiska porrfilmsmusik.
Minnesprogrammet gav mig en skönhetsupplevelse så intensiv att jag faktiskt började gråta. Möjligen kommer framtiden att bjuda på någon liknande intensiv upplevelse av skönhet och sorg, men det tror jag nog ändå inte...