Porrtidningsköp och runk vi minns!

martindalarna

Aktiv medlem
Efter gymnasiet så jobbade jag extra i ett litet antikvariat. Det var mest serier och böcker, men även väldigt mycket porrtidningar. När man fick inbyten så gick man igenom det när tid fanns så kom kunden nån dag senare. När det var porr var man tvungen kolla så det inte var igenklistrade sidor! De tidningarna fick man lämna tillbaka. Ibland lånade jag med nån tidning hem som den lämnades tillbaka (utan nersprutade sidor ;). Min absoluta favorit var Dax. Gillade annonserna. Shit vad man har svarat på porrtidningsanonnser.

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Många glada runk till magasin förr i tiden, före internet. Private och den ännu lite hårdare Pirate. Color Climax, och många specialare från Silwa, som denna Silwa Sandwich, där vackra unga damer fylls med kuk i alla hål. Med mera.

https://www.imagefap.com/photo/1676967212/?pgid=&gid=11846988&page=0
https://www.imagefap.com/photo/1913739068/?pgid=&gid=11846988&page=0
https://www.imagefap.com/photo/1016709590/?pgid=&gid=11846988&page=2
Upptäckte tidigt att jag gillade att runka i timmar till bilder och videos med en kvinna i centrum som sätts på i alla hål samtidigt och som sedan sprutas ner av mängder med sperma från en skog av stenhårda kukar. Dp, bukkake, gangbangs, gapande gurglande munnar.

Bildserierna slutade alltid med en närbild på ett nersprutat ansikte med de slaka kukarna hängandes bredvid.

https://www.imagefap.com/photo/1548572068/?pgid=&gid=10507704&page=2
Kollade serien med två tjejer och två killar som ledde fram till 1-23 och det är verkligt sexigt när man inser att den mulliga blondinen med lockiga håret bara är med och visar brösten, hon visar inte musen och hon tar ingen kuk någonstans - så egentligen är det en sexig trekant som pågår med närgången åskådare på bild som tafsar.... Bra serie ändå!!!!

doven

Välbekant medlem
Kön
Man
Kollade serien med två tjejer och två killar som ledde fram till 1-23 och det är verkligt sexigt när man inser att den mulliga blondinen med lockiga håret bara är med och visar brösten, hon visar inte musen och hon tar ingen kuk någonstans - så egentligen är det en sexig trekant som pågår med närgången åskådare på bild som tafsar.... Bra serie ändå!!!!
Hon suger kuken på två bilder och så har hon lite sperma i ansiktet på slutet, för övrigt gör hon inget...

Cumbaths

Välbekant medlem
Tack för att du påminde mig Waleif! Och tack till Axelaxe som postade bilderna. Blondinen i fråga är ingen mindre än Kristyn Halborg som var den första ”stora” kvinna som jag föll pladask för och tillägnade flera kåta runkstunder när det begav sig!

I tidiga 20-årsåldern hade jag omedvetet intalat mig själv att jag inte tände på mulliga modeller. Vilken omvändning följande bildserie ledde till! . Alla mina tidigare fördomar var som bortblåsta och det kändes som om jag hade ett kroniskt råstånd i flera dagar efter det att jag köpte det Rodox nummer där Kristyn ägnade sig åt sina sexlekar. Åh vad härligt det var att runka och komma för henne!

Last edited:

tasken94

Välbekant medlem
Kön
Man
Efter gymnasiet så jobbade jag extra i ett litet antikvariat. Det var mest serier och böcker, men även väldigt mycket porrtidningar. När man fick inbyten så gick man igenom det när tid fanns så kom kunden nån dag senare. När det var porr var man tvungen kolla så det inte var igenklistrade sidor! De tidningarna fick man lämna tillbaka. Ibland lånade jag med nån tidning hem som den lämnades tillbaka (utan nersprutade sidor ;). Min absoluta favorit var Dax. Gillade annonserna. Shit vad man har svarat på porrtidningsanonnser.
Fick du någon respons på dina svar?

Cumbaths

Välbekant medlem

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Tack för att du påminde mig Waleif! Och tack till Axelaxe som postade bilderna. Blondinen i fråga är ingen mindre än Kristyn Halborg som var den första ”stora” kvinna som jag föll pladask för och tillägnade flera kåta runkstunder när det begav sig!

I tidiga 20-årsåldern hade jag omedvetet intalat mig själv att jag inte tände på mulliga modeller. Vilken omvändning följande bildserie ledde till! . Alla mina tidigare fördomar var som bortblåsta och det kändes som om jag hade ett kroniskt råstånd i flera dagar efter det att jag köpte det Rodox nummer där Kristyn ägnade sig åt sina sexlekar. Åh vad härligt det var att runka och komma för henne!

Ja, här är hon betydligt mer delaktig! Och mulliga eller vilka former som helst - det är attityd som är sexigt!

Cumbaths

Välbekant medlem
Första gången jag såg Barbie Dahl var i ett soloset i Lesbian Love och hon fängslade mig direkt med hennes utstrålning, vackra ögon och charmiga leende.

Lägg till det sättet som hon vant penetrerade sin fitta med en stor dildo och jag var på god väg att bli förälskad ! Det frustrerade var dock att detta bara var ett solo set i ett i övrigt ganska trist nummer av LL.

En tid senare, innan jag skulle åka ut till mina föräldrars sommarstuga där jag skulle vara mestadels själv under en sommarhelg runt ’92, så bestämde jag mig för att fylla på med lite nya porrmagasin. Ett par dagar ensam i stugan skulle ju innebära gott om tid för hämningslöst runkande såklart!

Döm om min förvåning och upphetsning när jag såg detta omslag i hyllan.

Det verkade komma från samma soloset! Kunde det vara så att det vankades mer? För ovanlighetens skull så var numret inte inplastat och när jag snabbt bläddrade igenom det kände jag hur försatsen rann till när jag plötsligt såg en bild på Barbie med en stor svart penis i munnen. Saken var avgjord, den följde med till landet! Bussresan ut var en pina - jag längtade så efter att ostört få se söta lilla Barbie knulla och att ta fram min kuk som stramade åt rejält i jeansen

Så snart mina föräldrar hade gett sig av tog jag fram mina tidningar och klädde av mig naken. Jag satte mig i hammocken på verandan (inga grannar på någon dryg kilometer tack och lov!) och började genast runka min styva uppeggade penis alltmedan jag lystet tog in den kåta sexscenen mellan Barbie och hennes svarte älskare.

Det här kunde omöjligen bli en längre session - min kåthet var så stark efter att ha längtat så länge efter att se Barbie knulla! Sommarkvällen var varm och ljuv och här satt jag, just då den lyckligaste (och kåtaste!) pojken i världen, och försökte ta in all den samlade ljuvligheten som Barbie bjöd på. Att se hennes överraskat stora grova blygdläppar särade av den svarta penisen blev till sist för mycket för mig. Lycklig och upphetsad bortom all sans runkade jag mig själv över orgasmgränsen och kunde sedan bara njuta av att den färska varma säden pumpa ut ur mitt ollon till Barbies ära. Det blev rejält kladdigt där jag satt och trots min ihärdiga försök att skrubba bort det värsta så blev det en permanent fläck på tyget som sedan kom att påminna mig om denna intensiva runkstund och Baribies kåta skönhet!

Det var en härlig start på helgen och såklart blev det fortsatt en hel del onani (i skogen, i storstugan, i solstolen och i sängkammaren) men det här var definitivt en av höjdpunkterna!

Last edited:

Lojo52

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag hade ett stamställe där jag köpte mina porrtidningar på 80-90 talet, efter ngr ggr blev jag kompis med han i kassan, det blev många avsugningar ;)

Toppen