Första gången jag såg Barbie Dahl var i ett soloset i Lesbian Love och hon fängslade mig direkt med hennes utstrålning, vackra ögon och charmiga leende.
Image not allowed
Image not allowed
Image not allowed
Image not allowed
Image not allowed
Lägg till det sättet som hon vant penetrerade sin fitta med en stor dildo och jag var på god väg att bli förälskad ! Det frustrerade var dock att detta bara var ett solo set i ett i övrigt ganska trist nummer av LL.
En tid senare, innan jag skulle åka ut till mina föräldrars sommarstuga där jag skulle vara mestadels själv under en sommarhelg runt ’92, så bestämde jag mig för att fylla på med lite nya porrmagasin. Ett par dagar ensam i stugan skulle ju innebära gott om tid för hämningslöst runkande såklart!
Döm om min förvåning och upphetsning när jag såg detta omslag i hyllan.
Image not allowed
Det verkade komma från samma soloset! Kunde det vara så att det vankades mer? För ovanlighetens skull så var numret inte inplastat och när jag snabbt bläddrade igenom det kände jag hur försatsen rann till när jag plötsligt såg en bild på Barbie med en stor svart penis i munnen. Saken var avgjord, den följde med till landet! Bussresan ut var en pina - jag längtade så efter att ostört få se söta lilla Barbie knulla och att ta fram min kuk som stramade åt rejält i jeansen
Så snart mina föräldrar hade gett sig av tog jag fram mina tidningar och klädde av mig naken. Jag satte mig i hammocken på verandan (inga grannar på någon dryg kilometer tack och lov!) och började genast runka min styva uppeggade penis alltmedan jag lystet tog in den kåta sexscenen mellan Barbie och hennes svarte älskare.
Image not allowed
Image not allowed
Image not allowed
Image not allowed
Image not allowed
Image not allowed
Image not allowed
Image not allowed
Image not allowed
Image not allowed
Image not allowed
Image not allowed
Image not allowed
Image not allowed
Det här kunde omöjligen bli en längre session - min kåthet var så stark efter att ha längtat så länge efter att se Barbie knulla! Sommarkvällen var varm och ljuv och här satt jag, just då den lyckligaste (och kåtaste!) pojken i världen, och försökte ta in all den samlade ljuvligheten som Barbie bjöd på. Att se hennes överraskat stora grova blygdläppar särade av den svarta penisen blev till sist för mycket för mig. Lycklig och upphetsad bortom all sans runkade jag mig själv över orgasmgränsen och kunde sedan bara njuta av att den färska varma säden pumpa ut ur mitt ollon till Barbies ära. Det blev rejält kladdigt där jag satt och trots min ihärdiga försök att skrubba bort det värsta så blev det en permanent fläck på tyget som sedan kom att påminna mig om denna intensiva runkstund och Baribies kåta skönhet!
Det var en härlig start på helgen och såklart blev det fortsatt en hel del onani (i skogen, i storstugan, i solstolen och i sängkammaren) men det här var definitivt en av höjdpunkterna!