Porrtidningsköp och runk vi minns!

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Piff Paff och Raff var tryckta i ett litet format, vilket gjorde dem lätta att gömma.
Piff Special var lite större, men minst lika runkvänlig...
Ja, Piff var ju så bra när man kom över. Bra format och lätta att gömma med härligt kåtdrypande innehåll för en hormonstinn tonåring. Det var väldigt mycket man lärde sig där. Dessutom härlig njutning under "inlärningen". Där fanns ju även härliga James Fjong :ROFLMAO: en riktig höjdare

Scalie

Aktiv medlem
Kön
Man
Man minns dessa tidningar. När det regnade, föräldrar fritt. Var att bläddra i tidningarna med mina kompisar. Ett tu tre gick man på toan. När man var klar. Så var det dags för nästa. Blev tre turer, för jag och en till. Fast min andra kompis, hade nog fixat det också. Men då slutade det regna och solen kom fram. Då var det dags att göra något annat.

axelaxe

Välbekant medlem
Kön
Man
Minns när jag upptäckte Private (och Pirate och Triple-X). Stekhet hårdporr med närbilder på slynor med kukar i alla hål. Många klassiska bilder med en leende tjej vänd mot läsaren, med grov kuk i röven och särade ben med vidöppen fitta. Färdig att grenslas och dubbelmackas. Så många gånger kuken runkades till de tidningarna.

Minns när jag upptäckte Private (och Pirate och Triple-X). Stekhet hårdporr med närbilder på slynor med kukar i alla hål. Många klassiska bilder med en leende tjej vänd mot läsaren, med grov kuk i röven och särade ben med vidöppen fitta. Färdig att grenslas och dubbelmackas. Så många gånger kuken runkades till de tidningarna.
Mayfair
Just girls
Barely legal
Många snygga tjwjer att runka på

Nudist24

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
PRIVATE! Tänk när jag och min väninna hittade vår första Private bland pappas "gömda" porrtidningar. Det var omvälvande. Lyxiga miljöer, snygga killar och tjejer men framför allt mycket analsex. Det var första gången jag såg analsex i så stor omfattning. Verkligen spännande och inspirerande att fortsätta upptäcka sin egen sexualitet.

Nudist24

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Kom plötsligt ihåg att pappa i sina gömmor hade ett par porrtidningar som hette "16 in paradis". Minns hur spännande och inspirerande det var att veta att han tittade på nakna tjejer som var i ungefär samma ålder som jag var då jag huttade dem. Han har aldrig visat något som helst sexuellt intresse för mig men det gav mina fantasier trevlig näring.....

Toppen