HmmmMin farfar läste cocktail ...![]()
Ja, Piff var ju så bra när man kom över. Bra format och lätta att gömma med härligt kåtdrypande innehåll för en hormonstinn tonåring. Det var väldigt mycket man lärde sig där. Dessutom härlig njutning under "inlärningen". Där fanns ju även härliga James FjongPiff Paff och Raff var tryckta i ett litet format, vilket gjorde dem lätta att gömma.
Piff Special var lite större, men minst lika runkvänlig...
...Och min farmor var i n t e road...ändå va la brudarna mer eller mindre påklädda på den tiden...
Hehe ja det var andra tider det...Och min farmor var i n t e road...ändå va la brudarna mer eller mindre påklädda på den tiden...![]()
MayfairMinns när jag upptäckte Private (och Pirate och Triple-X). Stekhet hårdporr med närbilder på slynor med kukar i alla hål. Många klassiska bilder med en leende tjej vänd mot läsaren, med grov kuk i röven och särade ben med vidöppen fitta. Färdig att grenslas och dubbelmackas. Så många gånger kuken runkades till de tidningarna.
PRIVATE! Tänk när jag och min väninna hittade vår första Private bland pappas "gömda" porrtidningar. Det var omvälvande. Lyxiga miljöer, snygga killar och tjejer men framför allt mycket analsex. Det var första gången jag såg analsex i så stor omfattning. Verkligen spännande och inspirerande att fortsätta upptäcka sin egen sexualitet.Minns när jag upptäckte Private (och Pirate och Triple-X). Stekhet hårdporr med närbilder på slynor med kukar i alla hål. Många klassiska bilder med en leende tjej vänd mot läsaren, med grov kuk i röven och särade ben med vidöppen fitta. Färdig att grenslas och dubbelmackas. Så många gånger kuken runkades till de tidningarna.