Anewworld1977
Medlem
- Kön
- Man
någon som prövat eller har hjälp någon till en prostataorgasm? Ser härligt ut och ska tydligen vara grymt skönt.
Blivt väldigt påverkard av detta forum och tänkte att man måste ha ett öppet sine. Så jag ordnade en dildo och smörja. MEN det går inte, vill men slut muskeln är för trång :-( ändå tog jag en liten dildo. Fingrarnar går bra men med dildon är det kört.
Tips?
Badkar var längesedan man hade. Tror att träning är det som gäller. Ett finger är inga problem, nästan lyckats med två. Men det känns som att det inte räcker. När väll fingret är inne så känns det som man vill komma lite längre in. Det är ändå prostatan man vill nå. Ska nog införskaffa en lite mindre leksak
Underbart skönt ! Får super skön och lätt orgasm när ja använder dildo ! Kan rekommendera en med sugprop och inte för stor
Sugkopp är nästan ett måste har jag upptäckt, då kan man leka med händer någon annanstans. Plus att det är skönt att sätta den på en stol och "rida".
Instämmer ! Även på alla fyra mot en väg är nice !
Undrar om det är lättare att få om man blir knullad av en annan man.
Övning ger färdighet. Stressa inte. Kanske lite värmande glidmedel. Finns bra prostatastavar på nätet.Blivt väldigt påverkard av detta forum och tänkte att man måste ha ett öppet sine. Så jag ordnade en dildo och smörja. MEN det går inte, vill men slut muskeln är för trång :-( ändå tog jag en liten dildo. Fingrarnar går bra men med dildon är det kört.
Tips?