Kenny601
Välbekant medlem
- Ålder
- 67
- Kön
- Man
Utgår du från Haparanda?Ska åka E4 söderut idag. Finns det några sköna rastplatser där man kan suga kuk?
Utgår du från Haparanda?Ska åka E4 söderut idag. Finns det några sköna rastplatser där man kan suga kuk?
Men var brukar du runka? Inne på toan eller i bilen eller utomhus? Jag har runkat vid pissoaren och kommit in någon gång efter att någon precis runkat och sett satsen.Oftast ligger alla o sover när jag stannar till på någon rastplats så man får runka själv.
Det e lotten man får dra när man jobbar nätter
Toan e bäst e läget bra på rastplatsen kan man ställa sig ute på någon lämplig del av rastplatsen och runka i det friaMen var brukar du runka? Inne på toan eller i bilen eller utomhus? Jag har runkat vid pissoaren och kommit in någon gång efter att någon precis runkat och sett satsen.
Jag vill också runka utomhus i Södra SkåneGärna runkträff i södra Skåne
Jag lämnade min där, hoppas ingen misstyckerHandikapptoan vid Frösvi. Sperma på spegeln
Där gick det vilt till för några år sedan vet jag. Vet tyvärr inte hur det är nuförtiden.Hur är det med Sickelsta parkering mellan Brändåsen och Örebro? Händer det något där?
Vet inte hur mkt det händer där men det hä der grejer på rastplatstoaletter det gör det, va på rastplatstoan utanför kinna och där har någon haft kul för va en öppnad kondompaket därÄr det någon aktivitet vid Sandsjöbacka, om ja vilken sida söderut eller norrut? Är sugen på runka med någon
Har aldrig varit där, men passerar imorgon kväll och funderar nu på att stanna till där…Brukar själv stanna till vid Svartåns rastplats utanför Mjölby utmed E4 södergående för att runka, antingen så sitter jag i bilen eller så smyger jag ut i skogen, har tyvärr aldrig varit med om något där, men en trevlig plats att runka på. Någon som känner till den eller brukar stanna där. Är ganska välbesökt så kan tänka mig att fler runkar där.
Brukar själv stanna till vid Svartåns rastplats utanför Mjölby utmed E4 södergående för att runka, antingen så sitter jag i bilen eller så smyger jag ut i skogen, har tyvärr aldrig varit med om något där, men en trevlig plats att runka på. Någon som känner till den eller brukar stanna där. Är ganska välbesökt så kan tänka mig att fler runkar där.
Var förbi där efter ett besök norröver... Höll på att missa att svänga av när jag satt i andra tankar...Har aldrig varit där, men passerar imorgon kväll och funderar nu på att stanna till där…
Shit, vilken snygg kuk!Var förbi där efter ett besök norröver... Höll på att missa att svänga av när jag satt i andra tankar...
Var bra väder så gick ner till en liten skogsdunge till höger nere vid vattnet. Avskilt och fin utsikt när man runkar.
Länk till film: https://www.erome.com/a/Fw3WoHo9
Underbart, har varit i samma dunge och sprutat, ska filma nästa gång, kan bli på onsdag em eller kväll.Var förbi där efter ett besök norröver... Höll på att missa att svänga av när jag satt i andra tankar...
Var bra väder så gick ner till en liten skogsdunge till höger nere vid vattnet. Avskilt och fin utsikt när man runkar.
Länk till film: https://www.erome.com/a/Fw3WoHo9