Såg sperma på pissoaren där för några veckor sedan och blev så kåt att jag ville gnida kuken mot sperman.Handikapptoan vid Frösvi. Sperma på spegeln
PM?Hade gnidit ollon med dig och vi kunde pissa på varandras kukar
Är det någon aktivitet vid Sandsjöbacka, om ja vilken sida söderut eller norrut? Är sugen på runka med någon
Har varit med om att få runka ihop åt båda riktningar fast det har bara hänt spontant på norrgående sidan. På södergående så har jag annonserar via kontakt sight och fått träff efter chattande. Älskat att runka ihop och få känna på en styv kuk. Alla sugna på träff är välkomna att PMa Inte jätte mycket erfarenhet men lite har jag varit med om i alla fall.Är det någon aktivitet vid Sandsjöbacka, om ja vilken sida söderut eller norrut? Är sugen på runka med någon
Björndammen mellan Strängnäs och Malmköping,?Nån som har något tips på Sala/Enköping/Stockholms-sträckan?
Är varken en toalett eller rastplats.Björndammen mellan Strängnäs och Malmköping,?
Nää, men ingen av oss är väl intresserade av att gå på toaletten, eller tan en rast, eller ?Är varken en toalett eller rastplats.
Rastplatsen vid Ekolsund, mellan Enköping o StockholmNån som har något tips på Sala/Enköping/Stockholms-sträckan?
Mot restaurangen?Rastplatsen vid Ekolsund, mellan Enköping o Stockholm
Skogen mellan motorvägarnaMot restaurangen?
Säkrast är att bestämma träff.När ska man åka dit om man vill runka med någon?