Jag gillar telegram. Där kan man ställa in att meddelanden försvinner efter en viss tid. Den kräver visserligen telefonnummer för att skapa konto, men det kan man sedan dölja, och allt är helt krypterat.Låter intressant. Ja det måste bli nån anonym chattapp
Har du fler bilder på sambon? Vi kanske kunde höras i pm?Älskar att andra onanerar till min sambo samt mig, och jag detsamma om andra män och kvinnor
AbsolutHar du fler bilder på sambon? Vi kanske kunde höras i pm?
Skype funkar jättebraLåter intressant. Ja det måste bli nån anonym chattapp
Jag och min fru gillar tanken på att andra män runkar till nakenkort på hon. Någon som gjort sånt eller har förslag på hur man ska gå till väga?? Vill ju hålla det anonymt så måste komma på något sätt
Vi har gjort det några gånger… är så sjukt upphetsande att se hur en annan man runkar till nakenbilder på frun … det har varit på kik också anonymtJag och min fru gillar tanken på att andra män runkar till nakenkort på hon. Någon som gjort sånt eller har förslag på hur man ska gå till väga?? Vill ju hålla det anonymt så måste komma på något sätt
Bara skicka bild så ska jag sprutaJag och min fru gillar tanken på att andra män runkar till nakenkort på hon. Någon som gjort sånt eller har förslag på hur man ska gå till väga?? Vill ju hålla det anonymt så måste komma på något sätt
Ja men absolut, så har jag gjort till en annan ocksåUtan mer att man har två skärmar. Har hennes nakenbild på en och filmar/knäpper med den andra när man runkar
Kan även andvända leksaker på mig själv samtidigt. Finns på kik användarnamn bisugen också.Mmm, skulle gärna ställa upp och runka till din fru så hon får se mig med. Har kik.