Detta hände för rätt många år (nästan50 )sedan, innan jag skaffade familj.
Det började med att en kompis och jag skulle ut och fiska, roddbåt hade vi lånat. Planerade att sova i bilen på natten. Nu blev det inget fiskeväder för solen gassade så vi låg på en klipphäll och solade mesta tiden.
Grillade fram på eftermiddagen några ”slangar” som vi lade i bröd. Några öl hjälpte oss att få ner dom.
Nu hjälpe nog ölen till att få det lite mer avslappnat så tog av mig badbyxorna och låg naken. Kjell kollade på mig, ja så heter han. Efter en stund reser han sig och drar av badbyxorna. Kan inte låta bli att stirra, säkert 20 cm halvslak kuk tittar fram. Grov och med ett ollon som blottar sig, fick stånd bara jag såg den.
- Gillar du den, sa Kjell
Jag nickar till svar.
Vi ligger båda och solar ett tag till innan vi tar en tur med båten. Blev inget fiske men en hel del solande. Fram på kvällen tänder vi en brasa och sitter nakna och njuter av den ljumna sommarkvällen.
Kryper in i bilen och lägger oss i sovsäckarna och där somnar vi raskt.
Jag vaknar tidigt och går ut och tankar ur morgonurin. Lägger mig och läser lite, en Fib Aktuellt som får kuken att svälla. Det är varmt så Kjelle spakar av sig sovsäcken, hans kuk står rakt upp, ollonet är blottat och redigt svullet.
Jag ligger och läser en stund till när Kjelle vaknar, kollar på mig och frågar om jag ligger och runkar.
Bara läser lite erotiska berättelser.
Måste pissa säger Kjell.
Gör så
Vi ligger och läser en stund, kollar in hans kuk. Den står rakt upp och är svullen så ådrorna träder fram på skaftet, ollonet sväller över sina bräddar. En droppe syns vid mynningen.
Får jag känna på den, säger jag.
Är ju inte första gången jag håller i en kuk men ingen i den storleken.
Kjell tittar på mig och säger , ok.
Jag tar försiktig ett tag runt kuk skaftet.
Trodde aldrig att jag skulle bli så kåt av att hålla i någons annans kuk.
Men nu är det så och kuken min rycker och vill bara skjuta ut sin sperma.
Kryper närmare hans kuk för att se den ordentligt. Ligger bara någon decimeter fån hans ollon, ser en försats som tänger fram. Jag för min vänstra hand över hans pung och ner mot anus.
Kjell stönar och en droppe sperma träder fram i mynningen och rinner sakta över ollonet.
Då kan jag inte hålla mig, böjer mig fram och sluter mina läppar runt ollonet, trycker ner hans kuk i halsen. Känner hur kuken sväller upp och hur det rycker i den. Låter tungan sakta smeka över ollonet, det rycker i kuken när den pumpar sin sperma i mig. Släpper ut kuken i det fria och ser hur små skvättar av sperma rinner utmed skaftet.
Då går det för mig, känner hur musklerna drar sig samman och kuken pumpar ut sin sperma, greppar den för att få ut dom sista dropparna medan jag runkar.
Förlåt säger Kjell när jag har kommit till sans. Det var det skönaste jag varit med om så du ska inte behöva känna som det är något fel. Det gick för mig med.
Något fisk blev det inte men vi var nöjda ändå, var en annorlunda upplevelse.