Runkminnen med kompisar

Mats_Urbera

Aktiv medlem
Kön
Man
Läste igenom tråden och ett minne som jag förträngt dök upp. I 11-12 årsåldern blev det gemensamt runk med en kompis på ganska regelbunden basis, sen när vi kom i högstadieåldern dog det ut och hela konceptet försvann ur min värld.

Som 19 åring åkte och och en annan kompis på resa tillsammans. Vi var nära vänner men pratade sällan sex, kanske mest för att jag förstod att han var oskuld och han tyckte antagligen att det var lite genant. En natt delade vi hotellrum, vi kom sent till hotellet och var trötta båda två men jag hade haft en kåthet i kroppen hela dagen som nu gjorde sig påmind när jag kröp ner i rena mjuka lakan. Det var en stor dubbelsäng och min kompis som var lång och vältränad, stod plötsligt vid sängen i bara kalsongerna. Det var ett stort paket mellan benen som jag noterade innan han kröp ner under sitt täcke. Han somnade nästan direkt och jag låg och runkade med hans kuk i fantasin för första gången.

Jag hade lite svårt att förlika mig med den fantasin men den hängde kvar efter den natten även om den mest dök upp när jag var berusad, antingen av alkohol eller kåthet eller kanske oftast båda delarna. Efter utlösning kändes fantasin främmande och gjorde mig mest obekväm.

Två år efter den hotellnatten var vi ute och festade. Det var inte särskilt kul och ganska tidigt föreslog han att festen skulle fortsätta hemma hos mig där det fanns öl. Jag hade en hörnsoffa och vi satte oss på varsin sida om hörnet, klunkade öl och zappade på teven. Det var på den tiden det visades porrfilm på betalkanalerna och snart lystes rummet upp av explicita sexscener. Jag tog extra stora klunkar av ölen och började känna mig både berusad och kåt och min fantasi började vakna till liv. Jag kommenterade filmen några gånger och på hans svar drog jag slutsatsen att han fortfarande inte hade haft sex med nån tjej.
"Jag börjar bli kåt", sa jag plötsligt och blev förvånad själv över mina ord. "Mm, det börjar kännas lite trångt i byxorna", svarade han med blicken fast på teven. Jag öppnade mina byxor, tog fram kuken och började runka med långsamma tag utan att ta min blick från porrfilmen. I ögonvrån såg jag att han sneglade mot mig och jag bröt tystnaden, "Är det okej om jag smårunkar lite?", sa jag med lättsam ton. "Absolut", svarade han ganska neutralt och även om situationen kändes smått bisarr var det något oerhört befriande och uppkåtande att sitta och runka helt ogenerat.
"Vill inte du runka?", frågade jag och hans svar var att resa sig upp, dra ner byxor och kalsonger till golvet och sen sätta sig igen. han var inte helt hård men kuken var lång och framför allt väldigt grov. Han tog den i handen och började runka i samma takt som jag. Vi återgick till porrfilmen men min blick drogs hela tiden till hans kuk och jag märkte att det var samma för honom. Det var han som bröt tystnaden mellan oss, "Missförstå mig inte men det är ganska häftigt att se dig runka". "Detsamma", svarade jag och vi hade brutit isen helt.

Fortsättning följer...
Nu satt vi som hypnotiserade och tittade på varandras kukar. Jag sa till slut nåt i stil med att det är skönt att runka men skönare när någon annan gör det. Han mumlade fram något om att han kunde tänka sig det. För mig blev det där och då som en invit och jag flyttade mig närmare honom och sträckte fram handen, han släppte sin kuk och jag tog den i min hand. Den var så mycket grövre än min egen och känslan att hålla om den var fantastisk. Han blundade, lutade huvudet bakåt och gav ifrån sig ett tyst stön. "Är det skönt?", frågade jag och han svarade med ett "Mmm". Jag hade nu släppt min egen kuk och var helt fokuserad på hans. Jag tog andra handen och masserade hans stora pung som drog ihop sig av min behandling. "Är det okej om jag känner på din kuk?" frågade han med ögonen slutna. "Självklart" svarade jag och han sträckte fram handen och tog min kuk i sin hand. "Konstig känsla", konstaterade han och jag nickade.

Jag var ganska ointresserad av hans hand kring min kuk och jag minns att allt mitt fokus var på hans kuk så när han släppte greppet blev jag mest lättad. Han lutade sig tillbaka huvudet igen och blundade.
"Du, nu får du inte titta", sa jag. "Okej" svarade han. "Lovar du att inte titta?" sa jag och han svarade ja direkt. Så sjönk jag ner på knä mellan hans ben och tog hans stora ollon i munnen. Det var så mjukt mot tungan och jag njöt fullt ut av att känna hans pulserande lem i munnen. Jag började nu nyktra till och bli lite tveksam till allt men jag blundade och fortsatte suga honom. Nu med långa tag där jag kände hans ollon i halsen innan jag lät den glida ut. Jag höll handen vid mina läppar så att munnen och handen bildade en enhet och med andra handen masserade jag hans kulor. Han började stöna högre och jag kände hur kuken svällde i munnen. I min fantasi hade jag tagit hans sats i munnen men nu i verkligheten på knä mellan hans ben slutade jag suga och fortsatte att runka kuken med snabbare tag. Han stönade högt när det gick för honom. Tunna spermastrålar sprutade upp på hans tröja och jag fascinerades över hur många sprut och hur mycket det kom.

Jag ville behålla min kåthet och ta hand om den i lugn och ro så jag gäspade och sa att det nog var dags att sova. Han klädde på sig och gjorde sig redo att cykla hem, sen sa han "Du, det här stannar väl mellan oss?"
"Självklart", sa jag och vi pratade aldrig om det efter det.
 

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
46
Kön
Man
Lät trevligt..
Nog har man suttit i en skogsdunge, i ring och runkat åt en vattenskadad porrtidning som någon hittat gömd i någon stubbe.

Vi åkte också på klassresa högstadiet och då delade vi rum några killar. En hade tagit med sig en massa porrtidningar och vi skickade runt dem och runkade under täckena på kvällarna. Det är väl ett runkminne jag har som jag kommer ihåg.
 
Toppen