Skrev till dig!Någon som vill hitta på bus ihop med mig? endast fantasin som sätter gränser hör av er!
Till och från, har varit där helt själv nångång men sist jag va där så blev de en del runk/sug. Träffat en kvinna där en gång också men de är inte så vanligtHur är det på Taboo i Malmö? Bra ställe?
Säg till när så hänger jag med! Finns inget bättre än att runka till porr med andra killar! Jag tar alla chanser jag får att ta fram kuken med andra. Hade varit hett som fan att va fler än två för jag har aldrig varit med fler än en annan i taget! Jag kommer så jävla hårt om vi pratar snuskigt om porren vi kollar samtidigt!Hade varit kul att styra upp något på taboo I Malmö och runka ihop till porr
Hade tänkt mig taboo men andra saker kom tyvärr i mellan. Vad är kosmos för något?Någon som ska på kosmos eller Taboo ikväll, eller kanske nakenbad ?
https://kosmoserotik.se/helsingborgHade tänkt mig taboo men andra saker kom tyvärr i mellan. Vad är kosmos för något?
Ah, är där bra? Jämfört med taboo?
Ah ok, får kanske pröva den nu på semesternJag har aldrig varit på Taboo, svårt att jämföra då.
Kosmos anser jag är bra.