jm
Välbekant medlem
- Kön
- Man
Vågar man gå till nåt sånt ställe som tjej, eller kommer man blir typ "påhoppad"?
Nog inte påhoppad, men säkerligen en hel massa blickar på dig.
Vågar man gå till nåt sånt ställe som tjej, eller kommer man blir typ "påhoppad"?
Tvärtom skulle jag tro, ingen som vågar ta kontakt. Alla kommer att titta, men du får ta första steget.Vågar man gå till nåt sånt ställe som tjej, eller kommer man blir typ "påhoppad"?
Torsdag 16 mars kommer ett par till Manhattan som vill ha bukkake. Så alla runksugna kan gå dit och sedan göra en härlig kvinna extra kåt genom att spruta sperman över henne.
Vid 21-tiden ikväll!
Jag ses gärna och runkar tillsammans med andra! Gillar att andra ser på när jag runkar och att få sällskap av andra runkare är trevligt. Vardagar dagtid inne i stan funkar ofta bra, exempelvis på porrbio. Ute i det fria kan också funka med lite planering. Har någon tillgång till en bastu så vore det förstås intressant!
Semester. Någon som vill gå på porrbio i stockholm någon dag?
Med MH menar du Manhattan? Har aldrig varit där. Har erfarenhet av Blue Vision dock vill uppleva andra ställen ocksåTycker MH har blivit bättre, uppfräschat till viss del och ofta ganska mycket folk, dessutom finns möjlighet att träffa/se par ibland, livar ju alltid upp lite