ok något annat ställe då ?
Endast på privata tillställningar och swingerklubbar, skulle jag tro.
Vad jag vill ha sagt med mina inlägg om
Blue Vision är att jag under året (i mars, juli, augusti och oktober) varit där fyra helgnätter - då andelen besökare på videoklubbar brukar vara som störst - och funnit att stället
helt enkelt inte drar folk. Priset är 150:- vilket är detsamma som på US (när jag var där senast) och då saknas rabattkort men å andra sidan är det ordning och reda. En bonus är gratis kaffe och en annan är trevlig personal fast vid senaste besöket var detta inte lika märkbart.
Det var genom onanera.se som jag överhuvudtaget fick idéen att gå dit eftersom någon skrivit att de renoverade förra året.
Jag kan sammanfattningsvis
knappast rekommendera ett besök.
inrikta sig på en publik; tidigare förekom hetero och gay i samma lokaler vilket är förvirrande. Numer har man heteropublik i en avskild del några timmar på lördagskvällen vilket inte heller är lyckat. Givetvis är gaypubliken den mest logiska satsningen med tanke på att majoriteten kvinnor inte direkt känner sig bekväma i den här typen av miljö...