Second Life...

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
OK jag har nämnt att jag har en del sex på Second Life, ett par tyckte det verkade krångligt men överlag mest roliga frågor.
Så nu har det hänt, jag träffade en av er på Second Life och det var brutalt sexigt, blev mer verkligt när vi hade mer att referera till än bara i Second Life....OK jag vet det kryllar av cam-brudar där ute som visar och gör allt men jag är inte en av dom, vill vara lite anonym men ändå ha skön sex så...tack som fan till TjalleG som letade upp mig :) och undrar ni andra är det bara att fråga som skall jag berätta hur det funkar...

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Kommer nog också hoppa in i detta så fort jag får lite egentid ;)

Tjalle G-son

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Måste säga att det var en helt ny värld att komma in i. Lite trixigt i början att komma på hur allt funkar men sen...
Sökte upp alla våran Satscha och knullade henne länge och skönt. Hon är helt otroligt kåt, hörde henne på voicenär hon kom i flera orgasmer, alltså irl. Helvete vad jag sprutade då. Hoppas vi ses snart där igen Satscha, lilla slyna...

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
OK jag har nämnt att jag har en del sex på Second Life, ett par tyckte det verkade krångligt men överlag mest roliga frågor.
Så nu har det hänt, jag träffade en av er på Second Life och det var brutalt sexigt, blev mer verkligt när vi hade mer att referera till än bara i Second Life....OK jag vet det kryllar av cam-brudar där ute som visar och gör allt men jag är inte en av dom, vill vara lite anonym men ändå ha skön sex så...tack som fan till TjalleG som letade upp mig :) och undrar ni andra är det bara att fråga som skall jag berätta hur det funkar...

Du borde göra en liten how-to här på Onanera. Tror det skulle gå att få ihop en skön virtuell gang bang ;)

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Måste säga att det var en helt ny värld att komma in i. Lite trixigt i början att komma på hur allt funkar men sen...
Sökte upp alla våran Satscha och knullade henne länge och skönt. Hon är helt otroligt kåt, hörde henne på voicenär hon kom i flera orgasmer, alltså irl. Helvete vad jag sprutade då. Hoppas vi ses snart där igen Satscha, lilla slyna...

Heh...ja det var häftigt då det blev lite mer verkligt då vi snackat här på onanera.se ... nästa gång kanske du skall köra min lovense (remote toy) och få mig att "gagga" ännu mera ;) .. det är HELT OK att du berättar vad jag eller vi gjorde...det är bara sexigt :D

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Du borde göra en liten how-to här på Onanera. Tror det skulle gå att få ihop en skön virtuell gang bang ;)

Tja gå in på secondlife.com och registrera dig är en början. Sen är det en del jobb att få till en snygg avatar. Där får man googla och youtuba en del. Men det finns massor av folk som hjälper till, men räkna med en del tid för en ful avatar får inte ligga i Second Life 'skrattar' ... fråga mig gärna i Second Life (SL) eller varför inte här så skal jag svara så gott jag kan...

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Heh...ja det var häftigt då det blev lite mer verkligt då vi snackat här på onanera.se ... nästa gång kanske du skall köra min lovense (remote toy) och få mig att "gagga" ännu mera ;) .. det är HELT OK att du berättar vad jag eller vi gjorde...det är bara sexigt :D

Har själv en Lovense buttplugg ;)

Trosklädd

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag kan inte alls förstå?
Jag har provat registrera mig från både mobil, pc och mac. Både via chrome, safari & internet explorer men får upp samma felmeddelande gång på gång.
En googling på detta meddelande hjälpte mig inte alls, så jag tänkte bara höra med er andra: Vad för browser använder ni?

Hade ni några bekymmer med att registrera er?

spikes

Aktiv medlem
Ålder
56
Kön
Man
Ah, vad härligt det var att träffa dig där, Satscha. (Även om du var tvungen att vara lite tyst.)

Och ett väldigt trevligt ställe med mycket kåta och trevliga människor.
(Fem av fem auberginer)

mästerrunkaren

Välbekant medlem
Kön
Man

Skulle någon kunna berätta mer om denna sajt? Vad gör man där? Etc.

spikes

Aktiv medlem
Ålder
56
Kön
Man
Skulle någon kunna berätta mer om denna sajt? Vad gör man där? Etc.
Det är inte en sajt utan mer som ett jättestort dataspel, fast utan spel.

Man går runt, tittar, köper kläder och hus, pratar, hittar vänner.
Och, om man vill, en hel del sex.
Beroende på vad man vill och var man är.

Igår promenerade jag runt och tittade på pyramiderna, t.ex.
Som ett andra liv, helt enkelt.

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Om man bara fick lite privattid, så hade jag testat detta. Lite svårt när det alltid är någon hemma.

Toppen