Igår kväll. Det har gått några veckor sedan sist. Hon är gravid och har mått lite dåligt.
Men igår hoppade först jag in i duschen, sedan hon. Medans hon duschade satt jag och kåtade upp mig genom att ta bilder på henne, blev över 200 till slut.
Plötsligt började hon retas då hon började visa hur hon tvättade sig. Händer som knådade och masserade brösten och magen, gled utefter låren upp och ner, rullade dem försiktigt, pillade försiktigt mellan benen, smekte löst mellan blygdläpparna. Sedan tog hon baksidan, klämde och smiskade sig på skinkorna så de vobblade ordentligt, höll isär dem så jag kunde se rosetten. Då stoppade hon lååååångsamt in ett skummigt finger och lät det åka in och ut en stund, sen sköljde hon av det och masserade rosetten, allt medans jag såg på och tog bilder för fullt.
Men till slut var jag tvungen att få känna lite. Jag smet in och lät kuken ”tvätta” henne mellan skinkorna samtidigt som jag smekte henne i ljumskarna. Det var så glidigt och skönt så kuken gned ordentligt mot rosetten. Samtidigt började jag kyssa henne på axlarna och i nacken. Hon började andas tungt av behandlingen och förklarade hur mycket hon längtat efter min hårda kuk och mina varma, intensiva kyssar, just där, just så.
Plötsligt vände hon sig om och satte sig på duschpallen, tog fram min tvål, klämde ut en ordentlig klick i handen och sade att hon skulle kolla så jag hade tvättat mig ordentligt. Hon tvålade in mitt underliv ordentligt och arbetade fram ett ordentligt skum. Sedan började hon koncentrera sig på kuken. Hon tvättade den ordentligt fram och tillbaka och jag började njuta riktigt ordentligt. Tittade upp i taket och slöt ögonen. Plötsligt kände jag den andra handen som började tvätta pungen och mellan skinkorna. Hon masserade min rosett, fingerknullade lätt och drog naglarna från rosetten, utefter pungen och hela vägen upp för kuken och ollonet. Jag hade svårt att stå still, fick kämpa för att inte benen skulle vika sig. Det är så skönt! Hon vet precis hur hon ska göra mig riktigt knäsvag.
Efter några minuter började hon skölja av sig och mig och vi gick ut och torkade oss. Jag var helt vimmelkantig av behandlingen och tog lite längre tid på mig. När jag var klar gick jag mot sovrummet. Där låg hon, på rygg, med benen brett isär blottandes hennes underbaraste delar. Jag gick fram till sängen, lade mig på magen mellan hennes ben och bara beundrade hennes underliv, hennes fylliga skinkor, hennes härliga läppar och clittan som sticker fram emellan dem. Jag började kyssa henne i ljumskarna och på skinkorna, sög på insidan låren och på de yttre läpparna. Hon lyfte upp benen så jag kom åt bättre. Jag började massera hennes rosett med tungan, bytte till att tungkyssa och suga på clittan och så bytte jag fram och tillbaka en stund. Hon började bli tokig och flämtade att hon ville ha min kuk istället. Jag tog lite glid på den (som om det skulle behövas...) och satte den emot hennes öppning. Jag pressade in den millimeter för millimeter, allt medans hon stönade högre och högre och lade sin wand mot klittan. Till slut hade jag begravt mina 18 centimeter i henne. Höll kvar den där och rörde mig försiktigt mot hennes g-punkt. Efter max fem sekunder slutade hon plötsligt att andas för en stund. Munnen var vidöppen, ögonvitorna rullade fram och plötsligt skrek hon rakt ut och jag kände hur hennes slidväggar fullkomligt slet och drog i kuken när en av hennes kraftigaste orgasmer omfamnade henne och sköljde över varje muskel i hennes kropp.
Medans hon låg där och flämtade och fortsatte massera sin klitoris så drog jag mig ur hennes varma grotta och höll kuken framför hennes ögon, de verkligen glittrade av kåthet och hon slukade mig i hela min längd. Hon tog den så långt ner i halsen att tungan låg emot pungen och masserade. Då exploderade jag och avlossade kuken ordentligt i halsen på henne. Hon sög och sög i ett rasande tempo så jag fick luta mig mot väggen och fick kramp i skinkorna för att jag spände mig så. Då började hon att flämta högljutt igen. Hon masserade sin clitta med wanden och sög och svalde all min säd till sista droppen. Sen böjde jag mig ner och tungkysste henne. Jag flämtade fram att hennes mun smakade kuk och sperma. Sedan körde jag in två fingrar och gnuggade hennes g-punkt och då kom hon igen. Hon kramade mina fingrar och hennes rosett krampade sexigt medans hon stönade och njöt.
Efter en stund lade sig orgasmen för henne och hon sansade sig och rullade över på sidan. Jag smekte henne på ryggen, kysste hennes bröstvårtor och sade att hon är den bästa livskamrat jag kan tänka mig.
Och om några månader blir hon mamma till vårat andra barn. Sicken MILF alltså!!