Så härligt att du har fått kuk ikvällMed min man mellan 22.50 och 23.45
Berätta mer. Alla snuskiga detaljer. HeheMed min man mellan 22.50 och 23.45
Berätta gärna mer om dina möten på Gran Canaria. Var träffar du dem t.ex.?Varit på Gran Canaria senaste veckan med några riktigt sköna knull,sista blev med full insyn för hotellet mitt emot tog henne bakifrån över köksbordet efter skönt hångel.Ibland är livet lite bättre.
Det var med min fruBerätta gärna mer om dina möten på Gran Canaria. Var träffar du dem t.ex.?
Fina bröstIgår kväll,efter ett härligt sex,så fick jag spruta på dessa bröst
https://imgbox.com/O8ETuQQh
Sprutade den andre killen i henne igår kväll?Igår kväll hade vi en trekant med en härlig kille. Jag kom inte, vilket gjorde att jag vaknade tidigt med ett rejält stånd.
Tjejen vaknade när jag höll på att runka. När hon upptäckte det så gränslade hon mig och red tills jag sprutade långt upp i fittan.
lite spännande att göra på gården. Det får man. All njutning är bra njutningFick en skön avrunkning av frugan när vi satt ute på gården med risk att grannarna kunde se.Man får vara nöjd över det lilla.
Vi satt helt öppet,men vi har en innergård som är rätt insynsskyddad där är vi nakna på sommaren med många sköna stunder.lite spännande att göra på gården. Det får man. All njutning är bra njutning![]()
Önskar man haft något liknande. Det är så härligt att kunna gå ut naken på sommaren och njuta av solen.Vi satt helt öppet,men vi har en innergård som är rätt insynsskyddad där är vi nakna på sommaren med många sköna stunder.
Det är kärlek att tömma bakifrån i fittanTog henne för en timme sen. Avslutade hårt bakifrån i fittan.