Senaste gången med din sambo/fru?

Couple7075

Medlem
Kön
Man
Dags igen i helgen att träffa våra knullkompisar. Första rundan avklarad igår kväll, mycket slick, sug och knull. Damerna fick ordentliga laddningar från oss män och nu är vi på gång igen :)!! Blir sköna sug mellan oss killar medans tjejerna smeker och slickar varandra innan vi går inpå sköna peneteringar o h byten hejvilt hela tiden .... :)
Ha en skön, sexig lördag, det skall vi fyra ha :)!!!!!
Bilder? (anonymiserade så klart) ;)

Mattias1969

Aktiv medlem
Ålder
55
Kön
Man
Det var igår! Är extra kåt på henne nu. Hon vet inte att jag vet att hon har börjat onanera! Frun har aldrig gillat att smeka sig på fittan innan! Men sen jag saffade lite lufttrycks leksaker så gillar hon det , när jag gör det på henne.Av en olycks händelse så hittade jag en lufttrycks vibrator på fel ställe! Hade saknat den ett tag! Så en kväll så gick frun upp mitt i natten, stängde sovrums dörren och smög iväg. Hörde hur hon öppnade en garderob där hon har sina sybehörs saker. Hon satte sig på sin stol, så att jag kunde se henne. Tittade genom nyckel hålet och kunde se när hon började smeka sig. Där satt jag på knä och runkade, närhon började onanera. Det var mörkt, så jag såg bara lite! Men hennes stön gjorde mig kåt! Så nu onanerar frun ett par gånger iveckan! Det gör att jag blir extra kåt och nu knullar vi oftare!
Onanerar frugan öppet nu eller smyger hon fortfarande upp nattetid och gör det i smyg?

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Igår duschade vi ihop. Jag tvålade in hennes rumpa och tvättade henne. Sen knullade jag henne bakifrån mot väggen och sprutade satsen på hennes rosett. Sen gick vi ut och jag började göra mig iordning för kvällens fest.
Hon låg naken i bara badlakanet i sängen. Hon var så otroligt sexig så jag började ta lite bilder på henne. Efter en stund började jag kyssa hennes rumpa och lår och då tände hon till igen. Hon särade på benen så jag kunde slicka henne. Sen ville hon ha sin svarta wand och att jag penetrerade henne. Så jag smörjde på glid och gled in i henne. Knullade henne i missionären så min kuk kom åt hennes g-punkt. Då lyfte hon upp benen på mina axlar så jag kom riktigt djupt i henne och kunde knulla henne med hela min längd och kuken dunkade emot hennes g-punkt hårt. Då kom hon fort och jag fick fyllt henne med min sperma. Det var så härligt.

kristerollsson

Välbekant medlem
Kön
Man
Igår duschade vi ihop. Jag tvålade in hennes rumpa och tvättade henne. Sen knullade jag henne bakifrån mot väggen och sprutade satsen på hennes rosett. Sen gick vi ut och jag började göra mig iordning för kvällens fest.
Hon låg naken i bara badlakanet i sängen. Hon var så otroligt sexig så jag började ta lite bilder på henne. Efter en stund började jag kyssa hennes rumpa och lår och då tände hon till igen. Hon särade på benen så jag kunde slicka henne. Sen ville hon ha sin svarta wand och att jag penetrerade henne. Så jag smörjde på glid och gled in i henne. Knullade henne i missionären så min kuk kom åt hennes g-punkt. Då lyfte hon upp benen på mina axlar så jag kom riktigt djupt i henne och kunde knulla henne med hela min längd och kuken dunkade emot hennes g-punkt hårt. Då kom hon fort och jag fick fyllt henne med min sperma. Det var så härligt.
Lät helt underbart det där.

OnaniEufori

Medlem
Kön
Man
Brukar funka ok men jag söker annat egentligen gärna mer gränslöst och yngre fram för allt! Kuken står för det mesta ändå men visst

Toppen