Doc Coach
Välbekant medlem
- Ålder
- 58
- Kön
- Man
Mmm, härligt med grannfruar!
Gifta kvinnor skvallrar inte...
Mmm, härligt med grannfruar!
Intressant "snuskmatematik" När man var pubertetskåt var det typ +-2år. Med åren har tidsfönstret flyttats och blivit bredare. När någon dam hamnar utanför tidsfönstrets nedre del så är hon mest gullig. De snuskiga tankarna finns inte där riktigt. Jag är glad att ålderspannet i mina preferenser förändrars med åren.56/2 + 7=35 år
Tror inte att hon är det, max 25.... Så hon är utanför skalan så att säga..
Intressant "snuskmatematik" När man var pubertetskåt var det typ +-2år. Med åren har tidsfönstret flyttats och blivit bredare. När någon dam hamnar utanför tidsfönstrets nedre del så är hon mest gullig. De snuskiga tankarna finns inte där riktigt. Jag är glad att ålderspannet i mina preferenser förändrars med åren.
Tankepolisen är oss hack i häl...
Men jag vill kanske inte måla ut mig som möjligt ännu sjukare än vad ni tidigare anat..
Jag kan fantisera ibland om att bli riktigt tagen av en elle flera killar mot min vilja. Att jag försöker använda mina kampsportskunskaper för att värja mig men att de är för många och släpar iväg mig för att sen våldta mig på alla möjliga sätt de vill i timmar eller rent av dagar.
Jag hatar verkligen män son våldtar och jag anser mig själv som feminist, så jag skäms över fantasin och att jag går igång på det.
Nu vet jag ju att fantasi och verklighet är två skillda saker, men vad killarna i denna fantasi gör är verkligen allt möjligt hemskt...
Våld mot kvinnor är hemskt
Många kvinnor har just såna fantasier, inga vill i verkligen bli våldtagna
Möjligen få vara med i ett väl kontrollerat rolllspel
Ja, det är lite märkligt att vi ofta har sådana fantasier. Att vi inte i stället fantiserar om mjuk och fin sex som tar oss till sjunde himlen.Våld mot kvinnor är hemskt
Våld mot kvinnor är hemskt
Ja det är så delat där. Känner att jag borde verkligen inte gå igång på detta, men det är ett av de enklaste sätten för mig att gå från 0-100 om jag vill bli upphetsad.
Vi pratar inte om bara lite hårdhänt sex. Utan ren våldtäkt där jag hålls mot min vilja i flera timmar och förnedras i en smutsig källare där allt jag har är en skål med vatten och en kedja som är satt runt min hals och väggen. Sen kommer det ned killar och våldför sig på mig medan en kamera i taket filmar allt. De slår mig, spottar på mig, kissar på mig och knullar alla hål de känner för och sprutar sperma i mig och över min kropps. Sen bara lämnar mig i en pöl av diverse kroppsvätskor i väntan på nästa gång dörren öppnas med nya killar som utnyttjar mig.
Låter som en härlig fantasi
En liknande fantasi för mig är att plocka upp någon främmande kvinna på vägen eller stranden. "Kidnappa"
Lura med dem hem och totalt utnyttja dem, mot deras vilja, men de njuter extremt mycket av det ändå, mot deras principer och logik.
Binder dem, smiskar dem över hela kroppen
Utnyttjar alla deras knullhål...
Wet, sperma och spott är en stor del...
Sätter dem på en Symbian eller en Hitachi vibrator och "tvingar" dem att komma medan jag sprutar ner dem, ansikte och bröst
Sen låter jag dem bygga upp det igen så de "tvingas" komma när jag pissar ner dem totalt....
Det är märkligt det där, men jag antar det som skiljer oss från "normala" från våldtäktsmän och psykopater är att vi låter fantasier stanna fantasier, möjligen utagerar det i ett rollspel.
Det är märkligt det där, men jag antar det som skiljer oss från "normala" från våldtäktsmän och psykopater är att vi låter fantasier stanna fantasier, möjligen utagerar det i ett rollspel.
Jag har precis samma fetisch som du. Började redan hos dagmamman om jag inte minns fel. Hennes döttrars trosor hängde på tork i badrummet.Som för så många andra, så är fantasier åt tabuhållet.
Men egentligen inte direkt sexuellt, utan mer synen av vissa objekt.
Sedan så har jag sedan barnsben en stor fetisch för trosor av alla dess slag, bara dom är lätt begagnade.
Det är nog lite skämskudde på det, men säkerligen ett ganska vanligt intresse