D
Danskan
Gäst
Jag är verkligen också sugen på att höra merVäldigt spännande! Vill du inte dela med dig av dina tankar? Det triggar ju nästan vem som helst att få läsa om andras innersta fantasier...
Jag är verkligen också sugen på att höra merVäldigt spännande! Vill du inte dela med dig av dina tankar? Det triggar ju nästan vem som helst att få läsa om andras innersta fantasier...
Ja, det är ganska ofta jag känner skam efter sex. Det räcker att jag har runkat ihop med en kille för att ibland känna att det inte är helt "rätt".Jättehet med fantasin om pappa, den fattar jag så klart. Det som är lita "fel" fast inta därfor att det är en fantasi. Den nära relation til honom får en til att ta det sidsta steg. Jag fantaserar om min syster på samma sätt. Och jag kan säge att din kille klagar inta, det är het att hon pratar om pappa just för hon kommar.
Det där magiska ögenblick just för orgasm, vart tankan är fri, da har jag också sexuella fantasier om min bästa tjejkompis, min lilsyster, tjejkompiser och deras dotter. Och andra yngra tjejer.
Ganska vanligt att skäms sen.
Jag älskar när jag onanera med dörren på glänt då jag vet antingen min dotter eller son eller båda smyg tittar på mig det gör mig riktigt plask våt
Ohhh jaaa, jag går också igång på att visa fram mina sexige tjejkompisar med ansikte och navn. Fina sexige kroppar, se dom få kuk. Äntligen få känna min bästa tjejkompis Cecilies fitta om min kuk, höra hur hon låtar under sex och orgasm. Se mine närasta tjejkompisar bliva knullat nakna.5 nära vänner kvinnliga mellan ungt och 48 år sprutar mycket när jag tänker en ormgrop där alla leker med alla. Lina , Anna, Elin, Sandra, Cissi och jag.
Har ett 5 tal tjejer till som också får vara med i drömmarna ibland. Linn, Amanda, Ella, Jessica och Emma.
Har några killkompisar med kuk större än genomsnittet som jag skulle vilja bjuda in för att knulla alla dessa underbara tjejer, som har stora bröst för sina kroppar
Det är också min dröm och fantasi. Men jag vill ha ett kolsvart rum och flera av både män o kvinnor, unga som äldre där alla är med alla och ingen vet vem som är vem......5 nära vänner kvinnliga mellan ungt och 48 år sprutar mycket när jag tänker en ormgrop där alla leker med alla. Lina , Anna, Elin, Sandra, Cissi och jag.
Har ett 5 tal tjejer till som också får vara med i drömmarna ibland. Linn, Amanda, Ella, Jessica och Emma.
Har några killkompisar med kuk större än genomsnittet som jag skulle vilja bjuda in för att knulla alla dessa underbara tjejer, som har stora bröst för sina kroppar
Finns inget mer att berätta..Berätta mera
Hur unga, drömmar om kompis och dotter. Och man vet inta vem som är vem. Kompis fitta och dotter..Det är också min dröm och fantasi. Men jag vill ha ett kolsvart rum och flera av både män o kvinnor, unga som äldre där alla är med alla och ingen vet vem som är vem......
Givetvis inte yngre än att det är lagligt....Hur unga, drömmar om kompis och dotter. Och man vet inta vem som är vem. Kompis fitta och dotter..
Incest är väldigt pirrigt
Pirrig tankeHur ung måste dotter vara?
Minst femton för att vara byxsmyndig..Hur ung måste dotter vara?
Ja inget som kan få detta forum nerlagt. Det är för bra för att försvinnaMinst femton för att vara byxsmyndig..
På tal om incest
Skulle vilja sätta på mor och dotter, samtidigt
https://www.reddit.com/r/GirlsFinis...quad/?utm_medium=android_app&utm_source=share
som min grannes dotter då, vilken rumpa å tuttar hon har små toppigaGrannens två döttrar har figurerat i mina drömmar många gånger. Tror dem är 17-20 år gamla. Redigt snygga