Skämskudde: Någon/något du tänker på när du smeker?

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Jättehet med fantasin om pappa, den fattar jag så klart. Det som är lita "fel" fast inta därfor att det är en fantasi. Den nära relation til honom får en til att ta det sidsta steg. Jag fantaserar om min syster på samma sätt. Och jag kan säge att din kille klagar inta, det är het att hon pratar om pappa just för hon kommar.

Det där magiska ögenblick just för orgasm, vart tankan är fri, da har jag också sexuella fantasier om min bästa tjejkompis, min lilsyster, tjejkompiser och deras dotter. Och andra yngra tjejer.

Ganska vanligt att skäms sen.
Ja, det är ganska ofta jag känner skam efter sex. Det räcker att jag har runkat ihop med en kille för att ibland känna att det inte är helt "rätt".

19cmKUK

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
5 nära vänner kvinnliga mellan ungt och 48 år sprutar mycket när jag tänker en ormgrop där alla leker med alla. Lina , Anna, Elin, Sandra, Cissi och jag.
Har ett 5 tal tjejer till som också får vara med i drömmarna ibland. Linn, Amanda, Ella, Jessica och Emma.

Har några killkompisar med kuk större än genomsnittet som jag skulle vilja bjuda in för att knulla alla dessa underbara tjejer, som har stora bröst för sina kroppar

Last edited:
D

Danskan

Gäst
Jag älskar när jag onanera med dörren på glänt då jag vet antingen min dotter eller son eller båda smyg tittar på mig det gör mig riktigt plask våt

Mhh jag blir också kåt nu, låtar verkligen het. Hur gamla är dom? Tänkar du på dom nakna när du onanerer?

har et par tjejkompisar som jag ofta fantaserar om. Dom har teenbarn, och tankan om att mamma tvinger en orgasm ut av dom är pirrende. Först dom tittat på deras sexige mamma bliva knullat av mig, med ett rejält sprut ut över min tjejkompis stora tighta milf bröst.

D

Danskan

Gäst
5 nära vänner kvinnliga mellan ungt och 48 år sprutar mycket när jag tänker en ormgrop där alla leker med alla. Lina , Anna, Elin, Sandra, Cissi och jag.
Har ett 5 tal tjejer till som också får vara med i drömmarna ibland. Linn, Amanda, Ella, Jessica och Emma.

Har några killkompisar med kuk större än genomsnittet som jag skulle vilja bjuda in för att knulla alla dessa underbara tjejer, som har stora bröst för sina kroppar
Ohhh jaaa, jag går också igång på att visa fram mina sexige tjejkompisar med ansikte och navn. Fina sexige kroppar, se dom få kuk. Äntligen få känna min bästa tjejkompis Cecilies fitta om min kuk, höra hur hon låtar under sex och orgasm. Se mine närasta tjejkompisar bliva knullat nakna.

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man

Det är också min dröm och fantasi. Men jag vill ha ett kolsvart rum och flera av både män o kvinnor, unga som äldre där alla är med alla och ingen vet vem som är vem......

M

mochm

Gäst
Min fru gick hos en massör ända till han en dag slängde ur sig att hon var det snyggaste han haft på sin bänk. Lite brydd gick hon därifrån och berättde det för mig när hon kom hem och ville inte gå dit mer. Efter några veckor ångrar hon sig och frågar mig vad jag tycker. Senare talar hon om att hon bokat en tid hos honom igen. Det är nu mina fantasier börjar. Jag fantiserar om hur han massera henne och blir hård medans..för in sina grova fingrar i henne och hon ligger bara och tar i mot. När han fått henne att komma så runkar hon av honom som tack eller så får han till och med knulla henne...runkade i flera dagar till den fantasin...eller så är det kanske sant :p

Toppen