Min erfarenhet är att det inte är särskilt ovanligt. Har haft fler flickvänner/engångsligg som gjort det än som inte gjort det. Men jag är kanske inte heller statistiskt säkerställd
Antar att jag haft otur då.
Min erfarenhet är att det inte är särskilt ovanligt. Har haft fler flickvänner/engångsligg som gjort det än som inte gjort det. Men jag är kanske inte heller statistiskt säkerställd
Eller att jag haft turAntar att jag haft otur då.
Men skäms du över de fantasierna då?Mmmm haft mycket fantasief om tjej kompisar o vissa släktingar..
Jag tänker eller läser väldigt mycket mamma/dotter sexnoveller även mycket mycket mera tabuuu
Literotica.com De har också en trevlig app med fina sökmöjligheterNågot tips på var man hittar bra noveller?
det låter gottKanske vi borde skriva som gäster...?
Men flera av mina är så tabu att jag tänker inte skriva om det här under mitt eget namn....
Jag tänkte också på det när jag såg något klipp förut. Carola är ju en av de ultimata milfsen men att hennes dotter har såna rejäla tuttar redan. Nog många killar i hennes skola som runkat med dem i tanken...Bara jag som tycker att Carolas dotter har stora bröst för sin ålder? Att Carola är riktigt bystig vet nog alla om . Kolla en bit in i klippet och bedöm själva https://www.instagram.com/reel/CkZZlDnKm7x/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Dottern är ju adopterad, så inga gener som går i arv när det gäller bröstens storlek där inte....Jag tänkte också på det när jag såg något klipp förut. Carola är ju en av de ultimata milfsen men att hennes dotter har såna rejäla tuttar redan. Nog många killar i hennes skola som runkat med dem i tanken...
Hur tacklade du det?Min kusin pratade med mig igår förstod att jag tvätta hennes trosor. Hon var nu mer öppen än någon gång innan, att du runkar i mina trosor och tänder på mina bröst är sjukt, men jag är lite smickrad inte många som tänder på en 51årig kvinna.
Hur gammal är Zoe? Typ 12-13? Jo, väldigt stora är dom.Bara jag som tycker att Carolas dotter har stora bröst för sin ålder? Att Carola är riktigt bystig vet nog alla om . Kolla en bit in i klippet och bedöm själva https://www.instagram.com/reel/CkZZlDnKm7x/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Jag tänkte också på det när jag såg något klipp förut. Carola är ju en av de ultimata milfsen men att hennes dotter har såna rejäla tuttar redan. Nog många killar i hennes skola som runkat med dem i tanken...
Inte mycket att göra jag runkar min kusin onanerar även hennes dotter antar att min kusin fixat den mindre dildon med vibrator till sin dotter. Var att våran mormor hade något liknade på sjuttiotalet men då visste jag inte vad det var för något. Nästan alla gör det eller har gjort har nog varit så i alla tider. Har även läst att finns aphonor som onanerar smeker sin klitoris men det kanske inte är sant.Hur tacklade du det?