Skogsrunk

mb_2000

Medlem
Kön
Man
Jag brukade i mina yngre dar dra en bendix i skogen... Ibland var jag extra modig och klädde av mig naken och gick ut på små promenader, ivrigt kramandes bananen. Några av mina bästa sprut på egen hand har jag fått när jag varit ute på dylika promenader.

Till det pinsamma.

Jag hade lämnat kläderna bakom mig och var på väg nerför en stig samtidigt som jag kände att utlösningen var mycket nära. Men plötsligt hör jag framför mig hur några människor kommer gående. Snabbt som blixten vänder jag mig om och börjar springa uppför stigen igen, mot de hägrande kläderna (som låg på en plats en bra bit till höger om stigen (från mitt håll sett)). Men precis innan jag kommer upp till grenen i stigen där jag skulle ta av åt höger hör jag människor ovanför mig också. Alltså var jag omringad och med vrålbånge mitt ute i skogen... Goda råd var dyra. Naturligtvis var det inget alternativ att vända neråt igen, och jag kunde inte fortsätta upp till mina kläder. Alltså sprang jag som en tokdåre in i snårskogen till höger för att söka skydd bland granarna som stod några (kändes som oändligt många) meter bort.

Än idag tror jag att ingen fick syn på mig, men det kändes ändå jävligt pinsamt att ligga spritt naken och trycka under några lummiga granar i väntan på att männiksorna skulle gå förbi. En sak som inte förbättrade något var att de (folket som nästan tog mig) hälsade på varandra och att jag kände igen några av rösterna. Det var två tjejer i min klass... [:0] Det var väldigt pinsamt dagarna efter att komma till skolan igen...

Jag låg kvar under granarna tills jag började frysa och inte kunde höra några i skogen innan jag på omvägar smög tillbaka till den plats jag hade gömt mina kläder. Tack och lov låg de kvar där jag hade gömt dem.

Om någon såg mig så har de än idag inte sagt något... Men jag skämdes som en hund ändå. :unsure:
 

Ghastly_blank

Ny medlem
Kön
Man
haha.. förlåt om ja garvar men de lät så kul..
gjorde de inte ont att ligga under granarna me fet bånge? trycka ner ollonet i granris å skit..


har testat me att gå på små promenader naken i skogen oxå men de va inte min grej.. men man måste ju testa iaf.. :)

sometimes it feels great to be stupid...
 

marlboro

Medlem
Kön
Man
låter som du är ett sk "naturist" ämne, besök ett naturistbad i sommar i ställettror nog att det är bättre att borra ner snorren i sand än i granbar, våga vara dej själv

live to ride!
 

mb_2000

Medlem
Kön
Man
Poängen är väl att ett nudistbad (jag har varit på flera) inte är samma sak som att vvandra runt spritt språngande i skogen. På ett nudistbad förväntas, och får du vara naken. Men inte runka. I skogen förväntas eller får du INTE vara naken eller runka. Alltså blir det mycket skönare. :D
 

Avspärrat

Ny medlem
Kön
Man
Ja bruka åsse ta en runda i skogen när ja va 13-15, men blevaldrig på kommen av nån människa. Men en gång när ja precis börjat, så hörde ja nåra grena knäckas, shit tänkte ja å vände mig om. Då kom de ut 2 rådjur från en stor buske. Rädslan gick snabbt över å kåtheten tog över igen:D De ena rådjuret stod kvar å kolla på mig å ja va så j* kåt att ja tänkte att den åsse va de. Nu ville ja sätta på den, gick närmare å den stod stilla kvarå kolla de, men när ha va 2-3 meter bort, sprang den iväg:(Fick avsluta på egen hand igen, men de va åsse över skönt:D
 

Avspärrat

Ny medlem
Kön
Man
Japp du fatta rätt:pnu skulle ja inte vilja de, men då ville ja. Va kåt å dum då, fast kåt e ja än, men inte lika dum:D
 

zolazudd

Ny medlem
Kön
Man
Har själv varit skogen naken flera hgånger och runkat. Detta är mycket trevlig och eftersom man inte lever i norr så behöver man inte vandra bland tall och barr hehe
 

Högerhanden

Ny medlem
Kön
Man
känner igen mig lite. jag gjorde likadant när man var mindre. fan va mycket kåtare man var då... räckte att man gick ut i skogen o tog på ballen så ville man runka... GÖTT
 

torkel

Ny medlem
Kön
Man
Japp! Been there, done that! :cool: Skogsrunk är fina! Speciellt i en fin mjuk mossig skog :) Har också haft nakenpromenader men aldrig blivit påkommen. Stämningen hemma i skogen var så fin på sommarkvällarna och nätterna. En annan naturrunk är att gå och bada näck i ån mitt i natten. Grymligt :cool:
 
Toppen