G
Guest
Gäst
jag är riktigt sugen på det nu.. då där som man kan vara efter godis eller någon god mat..jag älskat smaken och det faktum att min tjej blir kåt.. tyvärr så har jag inte tillgång till fitta just nu ..
Snacka om att din tjej har tur, inte alla tjejer som har en kille eller tjej som längtar efter att få slicka sin partner. Skulle ju inte vara helt fel.
Snacka om att din tjej har tur, inte alla tjejer som har en kille eller tjej som längtar efter att få slicka sin partner. Skulle ju inte vara helt fel.
det som är helt fel är att hon inte bor här.. så jag kan bara längta..
Jobbigt, hade också förhållande på distans innan vi flyttade ihop. Vi bodde 1,5 timmar från varandra med tåg och det var ju skit jobbigt i veckorna när man inte kunde känna och ta på varandra. Nu när vi flyttat ihop gör vi knappt något annat än att vara nära och ta på varandra och då slutar det inte alltid med sex men ofta.
Jag har tyvärr aldrig fått slicka fitta, så jag vet inte hur en tjej smakar.
Jag har tyvärr aldrig fått slicka fitta, så jag vet inte hur en tjej smakar.
då har du gått miste om något jättehärligt. Smakar salt, otroligt upphetsande tycker jag
Ibland kan man, som singel bli så sugen på det att man inte vet vart man ska ta vägen.