Slicka rumpa, någon mer som gillar det?

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag gillar att slicka rumpan på en kvinna tyvärr inte som många som går med på det. Har alltid tyckt att det sexigaste på en kvinna är rumpan. Anala samlag där jag för in mitt stånd i kvinnan gillar jag däremot inte.

Kön
Man
Jag har varit fascinerad och besatt av stjärthål sedan jag började upptäcka min egen och andras kroppar i 7-årsåldern. Då som nu så blir jag både kåt och rofylld (ja faktiskt) av att slicka, suga, på och i min partners rumpa. Allt med det är underbart. Knulla hålet med fingrar och tungan.

En relaterad favorit är när vi snuskhånglar och någon av oss trycker in ett finger i henne som vi sedan luktar på och håller mellan våra läppar när vi kysser varandra. Snuskmagi.

maguno

Välbekant medlem
Kön
Man
Tidigare kunde jag inte tänka mig att göra det. Men för något år sedan fick en väninna mig att prova tillsammans med henne. Upptäckte att det verkligen tände mig. Om man förbereder rätt är det inte alls äckligt. Så numera är rimming en naturlig del i mitt och min sambos sexliv. Gillar att både ge och att få. Men eftersom jag är sexuellt undergiven är det extra tändande att få ge.
Kan du förklara vad rimming är ❤️

calle34

Medlem
mitt ex fick mycket starkare orgasm om jag lät ett eller två fingsr bara vila mot hennes hål samtidigt slicka jag henne ju kåtare hon blev ju mer pressade hon röven imot . tills dom kom in då blev andning tyngre mörkare ibland slutade jag slicka henne bara för att få finger knulla hennes anal . blev kåt som fan . knullade henne i rumpan en gång hon pullade sin fitta som besatt när hon kom sprutade hennes fitta för första gången . sem blev det tyvärr slut så nån anna ligger nu och pumpar hennes hål . men hon brukade nästan alltid skicka min anal samt knulla mej med ett finger sptutade ju det dubbla av detta . hon blev jävligt kåt av att knulla mej . hon pratade om strapon men det blir inget . skänt var det iallfall

Toppen