Helt underbartJag älskar verkligen att slicka min partners rumpa. Det kan börja med att vi skedar framför tv:n. Jag kysser hennes nacke och rör mig långsamt nedåt tills min tunga hamnar mellan hennes skinkor.
Någon fler med samma preferens?
Tycker som du att det är grymt härligt. Blir riktigt kåt när jag läser din berätelse
Kan du förklara vad rimming ärTidigare kunde jag inte tänka mig att göra det. Men för något år sedan fick en väninna mig att prova tillsammans med henne. Upptäckte att det verkligen tände mig. Om man förbereder rätt är det inte alls äckligt. Så numera är rimming en naturlig del i mitt och min sambos sexliv. Gillar att både ge och att få. Men eftersom jag är sexuellt undergiven är det extra tändande att få ge.
Låter underbart! Har det blivit av?Har svarat tidigare i tråden att ja slickat min fru baken, när vi hade sex sist, så sa hon att hon ville prova och slicka mig i baken nästa gång, ska bli spännande och se om det blir av.
Nej, inte än, vi har inte varit själva nån ting senaste tiden, men det kommer.Låter underbart! Har det blivit av?
Mmmm älskar att slicka rumpaJag älskar verkligen att slicka min partners rumpa. Det kan börja med att vi skedar framför tv:n. Jag kysser hennes nacke och rör mig långsamt nedåt tills min tunga hamnar mellan hennes skinkor.
Någon fler med samma preferens?
Håller med, se en stor rumpa som säras ordentligt och visar analen vidöppen är en härlig syn. Jag älskar att slicka och fingerknulla ett vackert rövhål mmm!Gillar verkligen att slicka o smaka stjärt,en rumpa med särade skinkor är så upphetsande att se.