Slicka rumpa, någon mer som gillar det?

Robinhood

Ny medlem
Jag har slickat min fru i rumpan i många år och jag blir fortfarande extra hård av det.
Hon är orakad och det växer även lite smått svart hår ända bak och det gör mig så vansinnigt kåt, detta förbjudna lite lortiga sexet. Vi hör det nästan uteslutande i den ställningen att hon sitter på mig baklänges så hennes rumpa verkligen är upptryckt i ansiktet på mig och jag har fri tillgång när hon böjer sig framåt.
Som ett komplement till detta så har vi en uppblåsbar dildo som jag har på bröstet så hon rider den samtidigt, rejält uppumpad så man ser verkligen hur den spänner isär fittan.
Efter att vi knullat runt och ska avsluta så brukar hon sätta sig halvt på huk med ena benet så jag kommer åt in i fittan med fingrarna och kan gnugga fram en fontänorgasm samtidigt som jag slickar baken. Det sprutas på några sekunder bara
 

Frank

Aktiv medlem
Kön
Man
Äntligen så hände det.Vi började går kvällen med några öl,sen klev vi ner i bubbel poolen vi har ute på gården.Skön musik min vackra fru,fler öl och stämningen och samtalen gled in mer på sex.Jag berättade om min önskan att få slicka hennes underbara stjärt.Till slut så gav hon med sig,så vi klev ur poolen och hon ställde sig på alla fyra på en bänk vi har.Ni kan ju bara tänka er synen.Började lite försiktikt(lite mutter från fru)men hon tystnade och jag blev mer intensiv i mitt slickande av stjärten.....tror faktiskt att hon njöt lite.Blev enormt kåt av detta,så när jag slickat henne klart blev det min tur på bänken.Hon hämtade dildon och glidet,smörjde upp min anal och knullade mig med dildon........En underbar kväll.
 
Toppen