Smaka på sperman.

Status
Stängd för vidare inlägg.

GladPack

Medlem
Kön
Man
Grabbar..ett erkännande.. Jag gillar sperma :D
Har precis märkt det..tack vare detta forumet :D
Tack alla!
Älskar sperma som faen har jag märkt.
tack och hej.

//Masterbate 4 Life!\\

Älskar: Sperma, Suga, Slicka och lite till :))

kalmarkille30

Ny medlem
Kön
Man
Jag brukar ligga på rygg och spruta mig själv i munnen och det är bättre att dra ut på utlösningen för det är klart godare om man fortfarande är lite kåt när man smakar på sin egen sperma.
Jag tycker att killar som vill att tjejen ska ta sperman i munnen får vara neredd att ta sin egen sperma i munnen.

MrJustinCase

Medlem
Kön
Man
En tjej som sög mig tom kysste mig med munnen full... vet inte om smaken va så dålig, smakar nästan mus, men konsistensen... isch... fick nästan kväljningar

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Grattis Gladpack.

Vad roligt att du blivit "en av oss" =D. Man skulle kanke ta och suga av sig själv i kväll. Har inte runkat på en vecka så det lär komma mycket :).

Masturbation for Salvation

Zent

Ny medlem
Kön
Man
Jo klart man har smakat, ställde det kravet på mig själv att jag var tvungen att veta inför eventuella debatter med tjejer om hurvida man tar det i munnen. Smakade typ inget...

-----------------------
MPMPP
(Fråga om ni vill veta)

GladPack

Medlem
Kön
Man
Hehe tack Avslagen Cola. Fan vad det skulle vara skönt att få smaka på din sperma om du inte runkat på en vecka ;)
Så jag gissar på att du har en rejäll sats på G :)
Älskar att få det i munnen :)

//Masterbate 4 Life!\\

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
hehe. jag känner mig hedrad :)
Det blev en hel del kan jag säga. En hel munfull som man säger haha.

Masturbation for Salvation

GladPack

Medlem
Kön
Man
hehe det förstår jag. Hoppas du njöt av stunden ;)
Det skulle jag gjort iaf. :p

//Masterbate 4 Life!\\

Älskar: Sperma, Suga, Slicka och lite till :))

ArneAnka

Ny medlem
Kön
Man
Har väl hänt att man blivit klar "för tidigt" - och då hjälper man ju till med tungan så att ens favoritkvinna kommer också. Smaken stör mej inte, tvärtom - blandningen av mus-safter och min egen sås kan vara riktigt upphetsande, ibland så att man tryckt dit den en gång till - åsså blev det en bonus för bägge :)

/Arne Anka

G

Guest

Gäst
Jag har bara smakat på försatsen!
För när man har sprutat så e det roliga slut...då ä man junte kåt längre...

<Det vite kisset kommer stötvis>

wanker

Ny medlem
Kön
Man
Smaka på sperman har jag gjort, men som många säger måste man vara riktigt kåt för att göra det. När jag var yngre så sprutade jag på en kaka som jag åt upp, men om det är så gott vet jag inte..

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Originally posted by LovePro

Jag har bara smakat på försatsen!
För när man har sprutat så e det roliga slut...då ä man junte kåt längre...

Junte?

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen