Grabbar..ett erkännande.. Jag gillar sperma
Har precis märkt det..tack vare detta forumet
Tack alla!
Älskar sperma som faen har jag märkt.
tack och hej.
Jag brukar ligga på rygg och spruta mig själv i munnen och det är bättre att dra ut på utlösningen för det är klart godare om man fortfarande är lite kåt när man smakar på sin egen sperma.
Jag tycker att killar som vill att tjejen ska ta sperman i munnen får vara neredd att ta sin egen sperma i munnen.
En tjej som sög mig tom kysste mig med munnen full... vet inte om smaken va så dålig, smakar nästan mus, men konsistensen... isch... fick nästan kväljningar
Jo klart man har smakat, ställde det kravet på mig själv att jag var tvungen att veta inför eventuella debatter med tjejer om hurvida man tar det i munnen. Smakade typ inget...
-----------------------
MPMPP
(Fråga om ni vill veta)
Hehe tack Avslagen Cola. Fan vad det skulle vara skönt att få smaka på din sperma om du inte runkat på en vecka
Så jag gissar på att du har en rejäll sats på G
Älskar att få det i munnen
Har väl hänt att man blivit klar "för tidigt" - och då hjälper man ju till med tungan så att ens favoritkvinna kommer också. Smaken stör mej inte, tvärtom - blandningen av mus-safter och min egen sås kan vara riktigt upphetsande, ibland så att man tryckt dit den en gång till - åsså blev det en bonus för bägge
Smaka på sperman har jag gjort, men som många säger måste man vara riktigt kåt för att göra det. När jag var yngre så sprutade jag på en kaka som jag åt upp, men om det är så gott vet jag inte..