Smaken på sperman är helt avhängigt vad du ätit eller druckit innan du skjuter iväg satsen.
Själv brukar jag ägna mig åt att dricka endast vatten hela dagen innan jag ska ha en erotisk träff. Kaffe, starkt kryddad mat, öl, vin, sprit och inte minst vitlök ska defintivt undvikas om du vill ge din tjej god sperma.
Dessutom, om du ser till att dricka ordentligt blir din sats mycket större. Nu snackar jag inte tio liter vatten som du ska häva i dig, men kanske omkring två-tre liter under en dag om du börjar dricka på morgonen.
Då smakar sperman inte alls illa.
Detsamma gäller ju tjejens smak. Att slicka en tjej som hävt i sig vitlök, kaffe och rödvin är ingen höjdare. För att inte tala om ifall tjejen röker. Då smakar ju fittan också rök. Men en välrakad mus på en tjej som laddat med mild mat och massor av vatten. Kan inte tänka mig något godare!
Jag brukar själv svälja min sats ibland då jag lyckas med att fånga den i munnen när jag runkar. Tycker inte alls det smakar äckligt, tvärtom tycker jag det är tändande.
Eftersom jag gillar när tjejen tar min sats i munnen - gärna sväljer den under ett blowjob långt ner i halsen - tycker jag inte det är mer än fair play att jag själv också kan svälja de ädla dropparna.
Ja, självklart rakar jag pungen!