Spruta på tjejens kläder

Kön
Man
Att spruta på en tjej är ju alltid skönt... oavsett om det är i ansiktet, på brösten, på rumpan... Men det häftigaste man kan göra, tycker jag, är att "grisa ner" hennes kläder. Om hon inte har något emot det förstås. :p En gång skvätte jag ned en tjejs svarta top och byxor när hon sög av mig. Och sedan gick vi ut. Det är klart att fläckarna syntes men vi tyckte det var väldigt upphetsande.
Någon som håller med?

G

G-mannen [adjö]

Gäst
Japp! Eller att spruta över hennes trosor - helst när hon pullar sig samtidigt. (Trosorna skall hon ha på sig förstås :p)

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Det är alltid lika hett...

- nyfiken på nya och spännande saker - gillar dockor -

Zeth

Ny medlem
Kön
Man
Jag tycker det är grymmt läckert att spruta ner en tjej typ i ansiktet och så det dräller över hela toppen och byxorna/kjol och sedan gå ut pland folk, trots att fläckarna knappt synns så är det grymmt upphettsande att veta att hon är totalt indränkt i sperma, finns även lite filmer med liknande där olika tjejer blir ner dränkta och sedan på en gång gåt ut bland folk... skojja vilka reaktioner det blir :D när en snygg tjej går omkring indränkt i sperma (då är det inte bara fläckar som synd.. då rinner det:cool:)

Meile

Medlem
Kön
Man
Zeth måste jue säga att det låter som när du sprutar vore det som "Hover dam" spricker :p:p

Sex e någe man aldrig kan få för mye av :):)

G

G-mannen [adjö]

Gäst
Det har inte jag gjort ännu, men det är en klart trevlig tanke

Arrhe

Ny medlem
Ålder
39
Kön
Man
Är väl mer grejen att veta att det är man själv som sprutat ner tjejen när hon går ut i sperma fläckar, tycker inte det låter så upphetsande att se en tjej så o veta att det är någon annan :)

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Har hänt att det kommit på mina kläder också, men jag kan inte påminna mig om att det någonsin varit den direkta avsikten att det skulle hamna där.

Att bli sprutad på, mycket upphetsande och skönt, så där härligt kletigt helt enkelt! Men på kläderna, jag vet inte. Gärna på min bara kropp så att jag kan torka bort det med händerna som jag sedan slickar rena. :p

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Originally posted by Rödluvan

Att bli sprutad på, mycket upphetsande och skönt, så där härligt kletigt helt enkelt! Men på kläderna, jag vet inte. Gärna på min bara kropp så att jag kan torka bort det med händerna som jag sedan slickar rena. :p

mmmm:p kan man bli annat än sugen??

Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!

Kön
Man
Jag håller med Doc H, mycket upphetsande läsning!!

[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]

Wiseguy

Ny medlem
Kön
Man
Tycker det är härligt att se kläder sprutas ned!
Såg här om dagen en japansk bukkake film där tjejen
fick ta emot flera stora satser över sin mörkblåa baddräkt:p

G

Guest

Gäst
Originally posted by Rödluvan

Har hänt att det kommit på mina kläder också, men jag kan inte påminna mig om att det någonsin varit den direkta avsikten att det skulle hamna där.

Som kille gillar jag att hjälpa till att slicka rent. :)

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Originally posted by FordFairlane
Som kille gillar jag att hjälpa till att slicka rent. :)

Hmmm, efter att ha blivit nersprutad skulle jag annars kunna tänka mig att bli fortsatt smekt, vart nu än satsen har hamnat någonstans. Bli smekt över mina bröst med den varma, härliga, kletiga satsen medan jag smeker mig själv, ja, det tror jag skulle funka för mig... Mums!!

Toppen