Två tillfällen, ena när jag hade problem med bäckenbotteninflammation, då fick jag prostatan masserad av en läkare. Det var så sjukt skönt, han visste vad han gjorde. Jag kom inte men det var nära…
Bäckenbotten blev helt klart bättre efter det!?!
Andra gången så var jag tillbaka efter en sterilisering. Killen som preppade mig gillade andra killar och när han tvättade mig så fick jag stånd. När vi såg varandra i ögonen lite för länge och jag bad om ursäkt. Han log, sa att det gjorde minsann ingenting. Så drog han ett par gånger och sa att om jag vill så har jag lunch snart och kan han komma tillbaka efter att läkaren gått.
Läkaren gjorde sitt och killen kom tillbaka med en kondom i fickan, sa kom, vi byter rum. Vi knatade iväg till någon form av vilorum där det gick att låsa. Sedan gav mig en ruskigt skön avsugning! (Så sjuk händelse och typ alla gränser överskridna) Men vi träffades ett par gånger till och hade roligt, både med och utan kläder..
Jag har problem med min prostata och har gjort många undersökningar där olika läkare har undersökt mig med både fingrar och ultraljud! För att ta bort det jobbiga ur hela situationen så brukar jag fantisera om att det är något annat som tränger in… det brukar dock ge mig stånd. Något som fler läkare sagt är ett bra tecken, då en förstorad prostata kan strula med ståndet.