Loppan
Välbekant medlem
- Ålder
- 54
- Kön
- Man
Jag också
Jag också
Jag hade en telerunk-polare för flera år sen som ... han stönade inte direkt när vi runkade, men han vrålade så högt han kunde när han sprutade, länge! Han måste ha bott på landet med långt till närmsta hus.
Undrar hur han har det nu för tiden. Hoppas han runkar till porr just nu och vrålar skönt!
Brukar nog stöna en del när jag runkar. Har/hade en runkpolare som faktiskt sa till mig att stöna tystare när vi runkade, då det var ganska lyhört hos honom.... annars är det ju rätt skönt att bara kunna njuta fullt ut, höra hur dem man är med njuter också..
Sen när man skall spruta är det rätt svårt att inte stöna om man inte verkligen anstränger sig för att inte stöna. Har ju en del sprutfilmer där jag stönar rätt högt när jag sprutar..
Kan länka till några på pmOooh nu blev man nyfiken och få kika på nå video, om man skulle få (A)
Ja gärna!Kan länka till några på pm
När man kollat porr länge och edgat upp emot en timma, eller två, så går det inte att låta bli att stöna högt när man kommer. Får sjukt sköna orgasmer. Känsliga bröstvårtor hjälper till att förhöja njutningen. Kan även ha en butplug eller vibrator i analen för att nå ännu högre höjder i orgasmskalan.
Fan va kåt jag blir nu. Måste runka kuken
Jag stönar också när jag läser detta forumSitter o stönar högt här nu när jag läser forumet....
Samma här, när jag onanerat länge och edgar kan jag stöna med dirty talks om hur skönt det är att smeka kuken och hur jag smeker och hur skönt det känns. Har vid några tillfällen spelat in det och spelar sedan upp det ibland i bilen. Då kommer jag verkligen i rätt stämning och blir riktigt skönt kåt.När man kollat porr länge och edgat upp emot en timma, eller två, så går det inte att låta bli att stöna högt när man kommer. Får sjukt sköna orgasmer. Känsliga bröstvårtor hjälper till att förhöja njutningen. Kan även ha en butplug eller vibrator i analen för att nå ännu högre höjder i orgasmskalan.
Fan va kåt jag blir nu. Måste runka kuken
Det är skönt att stöna i telefon när man runkarTelerunk är skönt gillar att stöna där
Den skulle man ju vilja lyssna på.Samma här, när jag onanerat länge och edgar kan jag stöna med dirty talks om hur skönt det är att smeka kuken och hur jag smeker och hur skönt det känns. Har vid några tillfällen spelat in det och spelar sedan upp det ibland i bilen. Då kommer jag verkligen i rätt stämning och blir riktigt skönt kåt.
Har en inspelning från när jag använde min nya kukvibrator för första gången och jag blir störtkåt när jag lyssnar på den.
Sånt där är genuint hett att lyssna på!Samma här, när jag onanerat länge och edgar kan jag stöna med dirty talks om hur skönt det är att smeka kuken och hur jag smeker och hur skönt det känns. Har vid några tillfällen spelat in det och spelar sedan upp det ibland i bilen. Då kommer jag verkligen i rätt stämning och blir riktigt skönt kåt.
Har en inspelning från när jag använde min nya kukvibrator för första gången och jag blir störtkåt när jag lyssnar på den.