Jag är säker på att människan är en sexuell varelse. Jag har många exempel på att killar som definierar sig som 100% hetero ändå kan någon gång runka av eller suga av en kille, eller någon gör det åt dom. Porrfilmer är enbart gjorda efter en manlig sexualitet och är gjorda efter samma mall. Och det man alltid får se i närbild i långa tagningar är kuken och det viktigaste är utlösningarna. Killar tänder på andras kukar och utlösningar oavsett om man är hetero eller homo annars skulle killar inte grupprunka i den omfattning som dom flesta gör.
Släpp rädslan för den egna sexualiteten och utforska era egna möjligheter. Eftersom en del killar tänker på att suga av sig själva och skulle vilja prova detta om det är möjligt vad är skillnaden att suga av en annan kille.
När jag var tonåring lyckades jag böja till mig så jag kunde få in mitt ollon i munnen och har också sugit av kompisar och andra killar och det var ingen som helst skillnad.
Jag står med mina ben i två världar heterovärlden och homovärlden och det alla killar har gemensamt är fascinationen för andra killars könsorgan. Jag tror att människan kan bli kär i samma kön men väldigt många människor väljer bort det, men alla människor har förmågan att kunna tända på sitt eget kön men många utrustar sig med olika spärrar och formar sig till den rådande normen men många lever ett rikt fantasiliv trots det.