Svara på denna killar!

vattuman

Medlem
Kön
Man
Jag är 30 år och klarar fortfarande inte mer en 1vecka max, å då har jag ändå mycket sex.
Ja e fan en nymf. Gött e´de

Xeraph

Ny medlem
Kön
Man
Tog en sex paus på 6 månader, dom 2 första månaderna drog man en jerk då och då.. Men den sista 4 månaderna var det nada.. Hade BRA ont i pungen

It's Only When You Have Lost Everything. That You Are Free To Do Anything.

-Tyler Durden, Fight Club

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
..jag är nu inne på snart tredje månaden (men detta är ju ett slags "vad" jag håller på med..)..

shadow

Medlem
Kön
Man
Har hållit upp i två månader. Men det är faktiskt inte så svårt som det låter. Det är de första veckorna som är svårt, sedan går man in i någon form av icke-kåthet-status. Man tror att det skall bli värre, men det blir bara lättare....är väl som med all annan avgiftning när det gäller olika droger? :p

Rida_Ranka

Ny medlem
Kön
Man
Jag tror jag knappt har hållit mig undan en sek. över en vecka... Om man är borta hos släkten eller nått sånt finns det ju alltid toabesök att skylla på... Jag råkar ha väääldigt liten blåsa :D

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
behappy>>>Ligger lite i vad Shadow säger. Men för mej går det upp&ner - ibland på morgonen är jag ju nåt sjukt ASKÅT , men så lugnar det ner sig. Beror också på om man har andra aktiviteter för sig - när jag är här ute retar jag ju upp mig igen..glufffssssss!!!!! (Kan det inte bli December snart?? - då bryts "vadet"..)

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by alex

behappy>>>Ligger lite i vad Shadow säger. Men för mej går det upp&ner - ibland på morgonen är jag ju nåt sjukt ASKÅT , men så lugnar det ner sig. Beror också på om man har andra aktiviteter för sig - när jag är här ute retar jag ju upp mig igen..glufffssssss!!!!! (Kan det inte bli December snart?? - då bryts "vadet"..)

Ja, men varför utsätter man sig själv för något så hemskt som ett vad där man inte får runka!?:D

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Kanske är jag lite masochistiskt lagd..hmm,runka f å r jag faktiskt - bara inte till "slutsprut". Men har vart nära att explodera ett par gånger..så det är osäkert det fixar sig två månader till..den som lever får onekligen se..

behappy

Medlem
Kön
Man

Kanske är jag lite masochistiskt lagd..hmm,runka f å r jag faktiskt - bara inte till "slutsprut". Men har vart nära att explodera ett par gånger..så det är osäkert det fixar sig två månader till..den som lever får onekligen se..

Ja, men att kommar är ju bara ett måste annars så håller man ju på att dö! Och kulorna är så ömma att man inte kan gå!

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
"Blue Balls" heter det. Jo, men nu fixar ju naturen att en del rinner av ändå (inte minst under natten..), samt att jag tillåter mig ett visst runkande vilket innebär stänkande. Bara det att jag broooomsar just när det ska till att gå på riktigt.
För tillfället har jag gått i nåt slags baklås - är inte alls särskilt kåt - som sagt: det går upp och ner och beror mycket på hur man mår för övrigt osv. Inte haft tid att tänka så mkt på sex det sistone..

behappy

Medlem
Kön
Man

"Blue Balls" heter det. Jo, men nu fixar ju naturen att en del rinner av ändå (inte minst under natten..), samt att jag tillåter mig ett visst runkande vilket innebär stänkande. Bara det att jag broooomsar just när det ska till att gå på riktigt.
För tillfället har jag gått i nåt slags baklås - är inte alls särskilt kåt - som sagt: det går upp och ner och beror mycket på hur man mår för övrigt osv. Inte haft tid att tänka så mkt på sex det sistone..

Vilken tur att du inte har haft tid då, jag personligen skulle inte klara av det!

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Nämen,det är konstigt - precis som Shadow sa, att man kommer ifrån det på nåt mysko sätt!?! För c a 1 månad sedan vart jag verkligt sprängkåt och klarade knappt tänka på annat - nu har det liksom tunnats av..ändå har jag frestat mej emellanåt med knullfilmer och även tagit kosttillskott - men för ögonblicket är jag inte särskilt kåt alls..spänningen stiger - hur ska det sluta??

behappy

Medlem
Kön
Man

Nämen,det är konstigt - precis som Shadow sa, att man kommer ifrån det på nåt mysko sätt!?! För c a 1 månad sedan vart jag verkligt sprängkåt och klarade knappt tänka på annat - nu har det liksom tunnats av..ändå har jag frestat mej emellanåt med knullfilmer och även tagit kosttillskott - men för ögonblicket är jag inte särskilt kåt alls..spänningen stiger - hur ska det sluta??

Ja, du måste ju rapportera här med jämna mellanrum i alla fall, det är ju ett som är säkert!

Toppen