Originally posted by alex
Just nu är det lugnt - har Presidentvalet i natt att tänka på och det är ju inte direkt upphetsande. Annars ingår det ju i leken att jag ska egga mig titt som tätt (bl a därför jag kikar in här..). Men just nu känner jag mig inte kåt alls..
Nja, nu är ju det här med vad inte så allvarligt menat (hur skulle de nånsin kunna kolla att jag inte sprutar? jag lever ju inte i ett Big Brother-hus..!). Men jag är faktiskt helt sanningsenlig - här har inte sprutats sedan i augusti. Nu ska jag riktigt pressa mig till det yttersta - utsätta mig för så mycket stimuli som möjligt och dra i den när jag kommer åt. (obs:kommer en vacker kvinna i min väg bryter jag förstås vadet..nån måtta får det vara!!).
..nu börjar det faktiskt bli svårt igen - *pusta* - eftersom jag börjat fundera över saken. Det är inga problem när man tänker på annat - men nu har det fan börjat rycka ordentligt mellan benen. Men det är så det ska vara - det här ska vara svårt..nästan 2 månader kvar..
Ett vad är ett vad..
Originally posted by vattuman
Att vägra onanera ger kanska allvarliga bi effeckter. såg ett repotage på Discovery. Kommer säkert i repris, kolla det.
Att inte Onanera är osunt....Stay Hard........