Originally posted by alex
..jag är nu inne på snart tredje månaden (men detta är ju ett slags "vad" jag håller på med..)..
behappy>>>Ligger lite i vad Shadow säger. Men för mej går det upp&ner - ibland på morgonen är jag ju nåt sjukt ASKÅT , men så lugnar det ner sig. Beror också på om man har andra aktiviteter för sig - när jag är här ute retar jag ju upp mig igen..glufffssssss!!!!! (Kan det inte bli December snart?? - då bryts "vadet"..)
Kanske är jag lite masochistiskt lagd..hmm,runka f å r jag faktiskt - bara inte till "slutsprut". Men har vart nära att explodera ett par gånger..så det är osäkert det fixar sig två månader till..den som lever får onekligen se..
"Blue Balls" heter det. Jo, men nu fixar ju naturen att en del rinner av ändå (inte minst under natten..), samt att jag tillåter mig ett visst runkande vilket innebär stänkande. Bara det att jag broooomsar just när det ska till att gå på riktigt.
För tillfället har jag gått i nåt slags baklås - är inte alls särskilt kåt - som sagt: det går upp och ner och beror mycket på hur man mår för övrigt osv. Inte haft tid att tänka så mkt på sex det sistone..
Nämen,det är konstigt - precis som Shadow sa, att man kommer ifrån det på nåt mysko sätt!?! För c a 1 månad sedan vart jag verkligt sprängkåt och klarade knappt tänka på annat - nu har det liksom tunnats av..ändå har jag frestat mej emellanåt med knullfilmer och även tagit kosttillskott - men för ögonblicket är jag inte särskilt kåt alls..spänningen stiger - hur ska det sluta??