Tankar hos en kvinnlig pensionär

benni

Välbekant medlem
Hejsan.
Jag är en 65-årig kvinnlig pensionär som genom en vännina fick höra talas om denna sida. Eftersom jag levt ensam nu i ett år drygt har jag haft tid att känna efter vad jag längtar efter och det är att bli påverkad av vad andra skriver i olika sexuella frågor.
Jag har inte hunnit ”titta runt” så mycket ännu men jag hoppas att detta ska falla mig i smaken!
Tack ni som har hälsat mig välkommen!!! Det värmer mitt hjärta. Förhoppningsvis ska jag också, på sikt, kunna bidra mer aktivt här på sidan.
//Granny
Välkommen vi har verkligen saknat en kvinna i detta forum.
Sen är det bra att du är en mogen sexig dam med mycket erfarenhet som man så mycket älskar.
Så hjärtligt välkommen :giggle:

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Roligt med en mogen kvinna på sidan hoppas du kommer att trivas och kanske få en trevlig stund.
Välkommen till oss

Bgbg

Aktiv medlem
Ålder
59
Kön
Man
Hejsan.
Jag är en 65-årig kvinnlig pensionär som genom en vännina fick höra talas om denna sida. Eftersom jag levt ensam nu i ett år drygt har jag haft tid att känna efter vad jag längtar efter och det är att bli påverkad av vad andra skriver i olika sexuella frågor.
Jag har inte hunnit ”titta runt” så mycket ännu men jag hoppas att detta ska falla mig i smaken!
Tack ni som har hälsat mig välkommen!!! Det värmer mitt hjärta. Förhoppningsvis ska jag också, på sikt, kunna bidra mer aktivt här på sidan.
//Granny
Välkommen!! Helt underbart du är här! ❤️❤️❤️

D

Deleted member 73546

Gäst
Hej vad trevligt med en kvinna som är äldre. Hoppas Att du kommer att trivas vad du söker efter.
med Vänliga Hälsning
Anders

Ericon

Medlem
Kön
Man
Hej Granny, fick plötsligt syn på dig och blev intresserad av din nyfikenhet på hur det känns i pensionärslivet. Min hustru kallade det för ”passionärstiden” då hon så tydligt märkte att passionen med lusten och lågan levde kvar. Och vi delade det intresset upp i åldrandet. Nu är jag ensam kvar. Men lusten finns härligt blommande, även om den förändras gradvis i sin karaktär. T ex har min lust som man blivit mer utforskande och smeksam. Dina bröst fångade mig i din profilbild och jag kände längtan att kyssälska styvnande nipplar och känna fylligheten i brösten i min hand och med mina läppar. Höfternas linjer, nacke, axlar och midja är lika lockande att upptäcka. Det blev jag nyfiken på när jag såg dina runda bröst forma ditt klänningstyg. Vore kul få samtala mer med dig om såna tankar och känslor som handlar om lust och närhet. Jag är äldre än dig med mina 80+, men hjärtat och lusten håller sig ungt och spänstigt. Berätta för mig om dina tankar och lust, vännen. Ett sådant samtal kan bli fin lyrik och en passionerad berättelse Om vi vill!
Hälsningar Ericon

Toppen