Tankar hos en kvinnlig pensionär

benni

Välbekant medlem
Hejsan.
Jag är en 65-årig kvinnlig pensionär som genom en vännina fick höra talas om denna sida. Eftersom jag levt ensam nu i ett år drygt har jag haft tid att känna efter vad jag längtar efter och det är att bli påverkad av vad andra skriver i olika sexuella frågor.
Jag har inte hunnit ”titta runt” så mycket ännu men jag hoppas att detta ska falla mig i smaken!
Tack ni som har hälsat mig välkommen!!! Det värmer mitt hjärta. Förhoppningsvis ska jag också, på sikt, kunna bidra mer aktivt här på sidan.
//Granny
Välkommen vi har verkligen saknat en kvinna i detta forum.
Sen är det bra att du är en mogen sexig dam med mycket erfarenhet som man så mycket älskar.
Så hjärtligt välkommen :giggle:

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Roligt med en mogen kvinna på sidan hoppas du kommer att trivas och kanske få en trevlig stund.
Välkommen till oss

Bgbg

Aktiv medlem
Ålder
58
Kön
Man
Hejsan.
Jag är en 65-årig kvinnlig pensionär som genom en vännina fick höra talas om denna sida. Eftersom jag levt ensam nu i ett år drygt har jag haft tid att känna efter vad jag längtar efter och det är att bli påverkad av vad andra skriver i olika sexuella frågor.
Jag har inte hunnit ”titta runt” så mycket ännu men jag hoppas att detta ska falla mig i smaken!
Tack ni som har hälsat mig välkommen!!! Det värmer mitt hjärta. Förhoppningsvis ska jag också, på sikt, kunna bidra mer aktivt här på sidan.
//Granny
Välkommen!! Helt underbart du är här! ❤️❤️❤️

Toppen