Granny
Aktiv medlem
- Kön
- Kvinna
Ja, jag kan inte förstå varför det skulle vara ett större tabu en vise versa (gammal man/ung tjej)?Också kul att tabu för kvinnor att ha yngre börjar försvinna.
Ja, jag kan inte förstå varför det skulle vara ett större tabu en vise versa (gammal man/ung tjej)?Också kul att tabu för kvinnor att ha yngre börjar försvinna.
Har märkt att många inte vågar. Medans en del fått en omstart på sitt sexliv genom att våga.Ja, jag kan inte förstå varför det skulle vara ett större tabu en vise versa (gammal man/ung tjej)?
Så kan det absolut varaHar märkt att många inte vågar. Medans en del fått en omstart på sitt sexliv genom att våga.
Man får aldrig låta lusten dö...så länge kroppen fungerar.Så kan det absolut vara
Tror det kommer att dröja innan min lust försvinnerMan får aldrig låta lusten dö...så länge kroppen fungerar.
Härligt. Gäller att hålla igång på något sätt.Tror det kommer att dröja innan min lust försvinner
Wet kanske inte är mitt favoritobjekt men vid rätt humör kan det fungera ibland. När det gäller ålderskillnader generellt så brukar det fungera alldeles ypperligt
Chatta är verkligen trevligt och gör det gärna.Hjärtligt tack
För mig handlar det om, i första hand, chat för att eventuellt se om det leder till något mer (vilket INTE är prioriterat för min del).
Välkommen vi har verkligen saknat en kvinna i detta forum.Hejsan.
Jag är en 65-årig kvinnlig pensionär som genom en vännina fick höra talas om denna sida. Eftersom jag levt ensam nu i ett år drygt har jag haft tid att känna efter vad jag längtar efter och det är att bli påverkad av vad andra skriver i olika sexuella frågor.
Jag har inte hunnit ”titta runt” så mycket ännu men jag hoppas att detta ska falla mig i smaken!
Tack ni som har hälsat mig välkommen!!! Det värmer mitt hjärta. Förhoppningsvis ska jag också, på sikt, kunna bidra mer aktivt här på sidan.
//Granny
Välkommen!! Helt underbart du är här!Hejsan.
Jag är en 65-årig kvinnlig pensionär som genom en vännina fick höra talas om denna sida. Eftersom jag levt ensam nu i ett år drygt har jag haft tid att känna efter vad jag längtar efter och det är att bli påverkad av vad andra skriver i olika sexuella frågor.
Jag har inte hunnit ”titta runt” så mycket ännu men jag hoppas att detta ska falla mig i smaken!
Tack ni som har hälsat mig välkommen!!! Det värmer mitt hjärta. Förhoppningsvis ska jag också, på sikt, kunna bidra mer aktivt här på sidan.
//Granny
Så sant!!Ja, jag kan inte förstå varför det skulle vara ett större tabu en vise versa (gammal man/ung tjej)?