Tips på tävlingar eller lekar ...

Stronlov

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag vill gärna ha tips och tankar kring tävlingar eller lekar man kan göra när man runkar ihop två eller flera.
Exempel kan vara att komma först eller att spruta längst.
Fyll på med era egna ideer ...

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Har träffat en handfull killar de senaste 10 åren och mitt minne är nog att båda brukar vara lika uppspelta, kåta och nyfikna. De planer vi pratat om realiseras sällan eftersom kåtheten tagit överhand.

Har aldrig haft en stadig runkkompis som jag träffat flera gånger. Då är det kanske lättare??

En idé kan vara att jobba med lärande istf tävling; visa varandra runktekniker, leksaker som är bra, sug och slicktekniker osv.

Last edited:

Stronlov

Välbekant medlem
Kön
Man
Vid en engångsträff eller vid första första träffen är det nog inte så aktuellt nej.
Det är mer tänkt som en kul grej som omväxling med någon man träffar regelbundet eller om man har tur och får ihop en gruppträff.

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
55
Kön
Man
Att komma först eller längst, det är ju en grej, men tyvärr är det ju slut på det roliga efter det. En grej skulle ju kunna vara att kunna runka längst annars.Men annars är det väl fantasin som sätter gränserna med. Men som Indulgence skriver byta olika tekniker på hur man runkar.

• Vem som runkar skönast typ.
  • Vem som är hårdast.
  • Kukmätar tävling
  • Vem som kan få mest försats
Svårt att komma på grejer ändå....

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Att komma först eller längst, det är ju en grej, men tyvärr är det ju slut på det roliga efter det. En grej skulle ju kunna vara att kunna runka längst annars.Men annars är det väl fantasin som sätter gränserna med. Men som Indulgence skriver byta olika tekniker på hur man runkar.

• Vem som runkar skönast typ.
  • Vem som är hårdast.
  • Kukmätar tävling
  • Vem som kan få mest försats
Svårt att komma på grejer ändå....

Hmm.... en circlejerk där alla jobbar med alla och så gör man en bedömning efteråt av känsla och njutning.
Borde kunna gå att göra med blåsjobb också.

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Hmm.... en circlejerk där alla jobbar med alla och så gör man en bedömning efteråt av känsla och njutning.
Borde kunna gå att göra med blåsjobb också.

Runka den mitt emot dig, sen flyttar alla ett steg åt höger var 5e minut. När man kommer åker man ut. Den som är sist kvar "vinner". När det är ojämna par så blir den som är utan runkad av de som åkt åt. ;)

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Runka den mitt emot dig, sen flyttar alla ett steg åt höger var 5e minut. När man kommer åker man ut. Den som är sist kvar "vinner". När det är ojämna par så blir den som är utan runkad av de som åkt åt. ;)
Ett av de bättre förslagen! Tyvärr även här tar det ju slut rätt snabbt är jag rädd.

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Om man är fyra eller fler (fler desto bättre) Suga i ring.
Den som sprutar är ute ur leken, och successivt blir ringen mindre. Till sist är det bara två kvar som 69ar varandra medan resten hejar på. Den som vinner får som belöning att alla förlorarna fokuserar på honom, smeker, suger, runkar honom osv.

Man kan också räkna poäng som mål. Den som samlat flest kukar att spruta vinner. Blir det oavgjort får man uppfinna en tiebreaker. Har det gått lite tid så finns det chans att två av förlorarna har en till sats på G och då kan de ställa upp. Den (av de oavgjorda) som får sin man att spruta först vinner.

Det bästa är att alla känns som vinnare i slutändan.

Last edited:

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Ett av de bättre förslagen! Tyvärr även här tar det ju slut rätt snabbt är jag rädd.

Bara runka med fel hand? Eller köra ännu kortare ronder än 5 min, då blir det mer stop and go.

Annan variant av hela havet stormar.

Ställa ut stolar ojämt antal till deltagarna. Musik eller kanske porr i bakgrunden som man sen har satt klipp i att de stannar lite random här och där.

Alla tar en stol och det är sen upp till den som blir över att gå mellan stolarna och tillfredställa de andra. Hand, mun..annat..helt fritt. När sedan musiken eller filmen stannar så ställer sig alla upp och scramblar, försöker snabbt hitta en ny stol. Den som blir över blir den nya tillfredställaren. Sen fortsätter man till en är kvar och det blir vinnaren. Priset kan bli att han får välja en i gruppen (eller flera) som sen ska ta honom till sprut.

Är förstås fritt att tillfredställa sig själv när du sitter på stolarna, men målet är ju att vara kvar till slutet, så det kan blir "farligt". Roliga här är ju att om du just blivit avrunkad så du nästan sprutat, kan du ju ge igen till den personen nästa rond om du blir den som är kvar. Som vinnare kan du ju dessutom välja att ta ut den personen att ta dig till klimax, straffa lite genom att spruta all uppbyggd sås över personen. ;)

Här kan man ju också slänga in tjejer i mixen om det finns intresse

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Såg ett filmklipp på en intressant tävling. Kom att tänka på det när jag läst tråden. Där var det så att det var fem killar och fem tjejer. Tjejerna skulle få killarna att komma. Den tjej som fick sin kille att komma först fick 1000 dollar. På samma sätt var det tävling för killarna att stå emot. Den kille som kom sist vann killarnas 1000 dollarsedel.

K

knakille

Gäst
Såg ett filmklipp på en intressant tävling. Kom att tänka på det när jag läst tråden. Där var det så att det var fem killar och fem tjejer. Tjejerna skulle få killarna att komma. Den tjej som fick sin kille att komma först fick 1000 dollar. På samma sätt var det tävling för killarna att stå emot. Den kille som kom sist vann killarnas 1000 dollarsedel.
Spännande, finns länk till klippet ?

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Den som hittar en (eller flera) tjejer som är med på detta kommer troligen att få Nobelpriset! Dra ett meddelande till mig när det är bokat.

När jag skrev de sex delarna om Umgängesklubben, så var jag iväg i den riktningen.
Tänk att alla medlemmarna i UK (både killar och tjejer) är fokuserade på att GE istf att TA. Då fokuserar alla på att maximera den andres sexuella upplevelse, på den andres villkor. Laget går runt och jag får min njutning genom de andra och inte genom att jag att jag själviskt roffar åt mej.

Kräver nog en del träning och öppen mognad i en grupp. Eller är jag bara naiv??

Last edited:

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
challe skrev:
Den som hittar en (eller flera) tjejer som är med på detta kommer troligen att få Nobelpriset! Dra ett meddelande till mig när det är bokat.

Du bevisade just där min poäng. Skillnaden i mindset mellan att GE och TA.
Vad tror du det är som skulle få en grupp tjejer att delta i en gruppmasurbationslek med en lika stor grupp killar?? :rolleyes::rolleyes:

jm

Välbekant medlem
Kön
Man

Absolut XD

Tror just dettta var en tävling i den där dokusåpan med porrskådisar. Den tjej som fick sin kille komma sist och den kille som kom först blev uttagen för eliminering från tvserien.

Toppen