Couple 006
Välbekant medlem
Hoppas att vi snart får göra fantasier till verklighet! Blir så kåt på tanken av att se en annan man se på henne när jag knullar henne bakifrån
Och vi fantiserar om att en annan man ser på oss två knullarJag önskar att få se på nån
Vore härligt!En riktigt pirrande känsla att en annan man ser på när vi knullar och smeker hennes bröst och runkar samtidigt
Helt underbart att få ha någon som ser på blir skönt kåt på den tankenLåter magiskt! Skulle gärna uppleva sama med min fru
Jag tittar gärna å onanerar mej själv..å även er..om det händerDet är något jag och min fru fantiserar mycket om och den tanken får oss båda två riktigt kåta, har till nu bara blivit en skön fantasi ! Får se om vi får satt den ut till verkligheten…
Krypa upp i sängen och se hennes nakna kropp och hennes lilla härliga fittaPrecis så tänker jag oxå...härliga tankar å kåt blir man..
Jaa..blir kåt av tankenJag har en fantasi om att få vara med och titta på när ett annat par har sex och samtidigt onanera. Någon som har liknande fantasi?
Åhhh..jag villEn sjukkt pirrande tanke att en annan naken man runkar sin hårda kuk när min fru ligger på ryggen och särar på sina ben leker med fittan för honom, fpr honom till att spruta sin sperma över hennes bröst! Så låter mig knulla henne samtidigt som jag ser på hennes nersprutade bröst
Delar absolut den fantasin!Jag har en fantasi om att få vara med och titta på när ett annat par har sex och samtidigt onanera. Någon som har liknande fantasi?