Känner mig som en gammal morsa asså haha - men ok!Asså vill gärna veta hur ni kommer lättast och vad ni tycker är skönast? asså när ni onanerar. Själv gillar jag att gnida mig mot kuddar och grejer haha
Lite pinsamt men jag kommer klart lättast när jag har publik[/QUOTE
Då har du hamnat rätt här - tror jag
Känns lite pinsamt att ditt inlägg hamnade tillsammans med mitt svar till dig! Fattar inte hur det går till? Hoppas någon expert på forumet kan förklara vad som händer och varför!
Tack för svaret Men om jag klickar på "Citera" så fattar jag inte hur ett [ bara kan försvinna ?Du saknar ett "[" framför /QUOTE. Det var därför det blev så konstigt
Tack för svaret Men om jag klickar på "Citera" så fattar jag inte hur ett [ bara kan försvinna ?
Aha! Ännu ett bevis på att man inte skall hasta härDu kan ha råkat i all hast, har själv lyckats med det några ggr
jag ser gärna på digLite pinsamt men jag kommer klart lättast när jag har publik
Jag tittar åxå gärna på dig......säg bara när.....Lite pinsamt men jag kommer klart lättast när jag har publik
gnida mig mot en kudde eller favorit-teddybjörnen som har en hård nos
Även liggandes på magen med handen in under mig, härligt.
Och givetvis en riktigt bra karl som kan sin sak.
gnida mig mot en kudde eller favorit-teddybjörnen som har en hård nos
Även liggandes på magen med handen in under mig, härligt.
Och givetvis en riktigt bra karl som kan sin sak.
Jaså du har hört talas om detta innan alltså, där hade jag själv missat denna biten med nallebjörnarMed tanke på hur många tjejer jag hört som gnidit sig mot sin gosenalle är jag förvånad att det inte finns någon fetish för killar att samla använda björnar