Tråden där du beskriver hur din kuk/fitta har det just nu

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Men syntes det på din mage att du smetat ut sperman? På mig syns inget, men jag kanske smetar ut det över större yta. Sperman blir ju rinnig efter en stund så för att undvika att det rinner ner och blir fläckar på underlakanet, så smetar jag ut så mkt som möjligt.
Tittar jag på magen min nu så syns det tydligt vad jag gjort, solbränd så kontrasten blir tydlig av den vita satsen som torkat.
Ska gå och tvätta magen och min nu slaka kuk.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Tittar jag på magen min nu så syns det tydligt vad jag gjort, solbränd så kontrasten blir tydlig av den vita satsen som torkat.
Ska gå och tvätta magen och min nu slaka kuk.
Hmmm..... sperma är ju olika från person till person. Min sperma är inte så väldigt vit, men när den legat på magen en stund och börjar bli tunn och rinnig, då är den som vatten, färglös.
 

Atomicswing

Aktiv medlem
idag har jag städ dag. allt har åkt ner från vinden .
har lysnat på sexnoveller hela dagen.
är så kåt och försöker konsentrera mig på få städningen över stökad.
måste då och då ta en pausa klappa och smeka mig lite. det börar bli korare tid mellan pauserna.
häregud måste bli färdig så jag kan tillbringa kvälen åt att ta han om mig själv.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
idag har jag städ dag. allt har åkt ner från vinden .
har lysnat på sexnoveller hela dagen.
är så kåt och försöker konsentrera mig på få städningen över stökad.
måste då och då ta en pausa klappa och smeka mig lite. det börar bli korare tid mellan pauserna.
häregud måste bli färdig så jag kan tillbringa kvälen åt att ta han om mig själv.
För mig skulle det ta flera dagar att över huvud taget få ner allt från vinden.... och det utan sexpauser...hahaha
 

wisent

Välbekant medlem
Kön
Man
Hård och på väg att komma nu efter några timmar med lite lek tror jag kommer mycket eller rätt mycket i alla fall...
 

Nicke C

Välbekant medlem
Kön
Man
Sitter på balkongen dricker mitt morgon te, känner hur suger kommer och min hand letar sig ner till kuken….åååååhhhh vad skön känsla att öppna morgonrocken och runka på balkongen när man vaknar riktigt kåt. Ser grannarna något
 

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Sitter på balkongen dricker mitt morgon te, känner hur suger kommer och min hand letar sig ner till kuken….åååååhhhh vad skön känsla att öppna morgonrocken och runka på balkongen när man vaknar riktigt kåt. Ser grannarna något
Kan tro dom ser det, med den vackra ståndaren du har lär dom nog kika.
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Härligt kåt och blivit behandlad av till under dagen både lite vanligt runkande och en skön kukvibrator. Älskar den behandlingen. Nu insmord med lite olja och med en metallkukring runt hela paketet. Dags att kränga på sig ett par jeans för att åka och göra några ärenden. Sedan hem igen för att fortsätta leken. Så på det hela taget mår kuken riktigt, riktigt bra idag.
 
Toppen