Atomicswing
Aktiv medlem
Mmm myssHemma ensam. Nyduschad och fittan kokosoljig och skön. Pillar på klittan och rider min mjuka grova dildo.
Mmm myssHemma ensam. Nyduschad och fittan kokosoljig och skön. Pillar på klittan och rider min mjuka grova dildo.
Orgasm på morgonen är sällan så intensiv för mig så har redan bestämt mig för att spara efter en stunds smekande. Men känns det rätt så är de bara att köra på .Vaknade nyss och är kåt (som vanligt). Trär på en kukring och ligger nu i sängen med hårt stånd och smeker kuken sakta. Har ännu inte bestämt mig för om jag ska lägga en sats på magen, eller hålla på den till senare...
Hur skulle ni andra gjort?
Skulle ha lagt den på magen som jag ska göra om en stund då jag gör i stort sett samma sak som du gjorde/gör. Hård och villig med en kukring runt om och ligger och smeker min kuk till att jag kommer över min mage. Kom inte i går kväll så borde bli en större sats nu...Vaknade nyss och är kåt (som vanligt). Trär på en kukring och ligger nu i sängen med hårt stånd och smeker kuken sakta. Har ännu inte bestämt mig för om jag ska lägga en sats på magen, eller hålla på den till senare...
Hur skulle ni andra gjort?
Har kommit två ggr nu, vilket hör till ovanlighetenSkulle ha lagt den på magen som jag ska göra om en stund då jag gör i stort sett samma sak som du gjorde/gör. Hård och villig med en kukring runt om och ligger och smeker min kuk till att jag kommer över min mage. Kom inte i går kväll så borde bli en större sats nu...
Mmmm så härligt det låterHemma ensam. Nyduschad och fittan kokosoljig och skön. Pillar på klittan och rider min mjuka grova dildo.
Enormt upphetsande att runka i en offentlig bastu.Var igår iofs men var på spa och var ensam i ångbastun, började smeka kuken lätt tills jag var riktigt hård…var så skönt i den heta ångbastun och vetskapen att någon kunde komma när som helst
SexigtVar igår iofs men var på spa och var ensam i ångbastun, började smeka kuken lätt tills jag var riktigt hård…var så skönt i den heta ångbastun och vetskapen att någon kunde komma när som helst
Ja det var riktigt härligtSexigt
Så härligt att börja dagen med en skön utlösning!Sitter med en slak kuk som droppar lite sperma på filten jag naken sitter på. Nyligen runkat av den så redigt kladdig på magen.
Runka av mig på morgonen förra veckan, kleta ut det på magen som du och sov en stund till.Så härligt att börja dagen med en skön utlösning!
Jag avslutade gårdagen i går kväll sedan jag lagt mig med att lägga satsen på magen, gnida ut den och låta det mesta torka innan jag vönde på mig och somnade skönt... Zzzzzz....
Men syntes det på din mage att du smetat ut sperman? På mig syns inget, men jag kanske smetar ut det över större yta. Sperman blir ju rinnig efter en stund så för att undvika att det rinner ner och blir fläckar på underlakanet, så smetar jag ut så mkt som möjligt.Runka av mig på morgonen förra veckan, kleta ut det på magen som du och sov en stund till.
Gick senare på gräsmattan och folk jag hejade på såg konstigt på mig, var på naturist camping.
Var inte att tvivla på vad jag gjort.
Samma nu, nyligen kletat ut det på magen men nu hemma.